ny pc
Fra : Anne Lindegaard

Dato : 17-02-04 15:45

Jeg skal have skiftet min nu meget aldrende AMD 450Mhz ud til en nyere
og mere tidsvarende maskine.
Jeg har kig på en maskine hos Midtdata (Xtreme - XG061)

Den har følgende konfig.
Asus VIA KT400
AMD Barton 2600+
512 Kingston Ram
80GB HD
Creative Radeon 9200 128MB
Cd-rom drev
Incl Win XP home edit.
Pris 4299,00

Jeg synes selv at det er en ok maskine til prisen.
Men er den nu også det???

Jeg skal bruge maskinen til at køre div. kontorprogrammer, lidt
strategispil (bla. age og mythology og nogle der ligner), lidt
børnespil, internet osv. Dvs allround brug - dog ikke til de store
krævende 3D spil.
Jeg har ikke selv mod på at samle den og der skal helst være win XP
med - nogen der har nogle gode forslag?? Max pris incl. win XP er 5000

mvh
Anne

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-02-04 22:40

Anne Lindegaard wrote:
> Jeg har kig på en maskine hos Midtdata (Xtreme - XG061)
> Incl Win XP home edit.
> Pris 4299,00
>
> Jeg synes selv at det er en ok maskine til prisen.
> Men er den nu også det?

Ja, det syntes jeg bestemt...

> [...]
> lidt strategispil (bla. age og mythology og nogle der ligner),
> lidt børnespil, internet osv. Dvs allround brug - dog ikke til

Så er maskinen perfekt, hvis du i forvejen har de kontorprogrammer
du skal bruge ellers mangler de selvfølgelig.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.