God kasse?
Fra : Kenneth Fritz

Dato : 17-02-04 12:52

Davs folkens,
Jeg overvejer at anskaffe en ordentligt kølet indpakning til min hardware.
Hvad kan anbefales? Hvad kabinet leder luften godt væk? Og er der et
vandkølingssystem der kan forsyne geforce, processor, chipset og alle
harddiske?

Fra : Carsten JvT

Dato : 17-02-04 13:55

"Kenneth Fritz" <kfsoft@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad kan anbefales? Hvad kabinet leder luften godt væk? Og er der et
> vandkølingssystem der kan forsyne geforce, processor, chipset og alle

Der findes vandkøling til alle dine dele, det er blot et spørgsmål om penge,
samt lidt snilde (ikke for mange tommelfingre). Hvis du vil have vandkøling,
skal du nok ikke gå efter et midi eller mini kabinet, snarere et stort midi
eller tower, så der er plads til alle dine slanger.

Ellers findes der efterhånden mange gode kabinetter, der er forberedt på en
god luftgennemstrømning. Problemet er, at luftgennemstrømning laves vha.
blæsere, og for mange af dem, laver meget støj. Hvis jeg skal kunne give et
forslag på et godt kabinet, må du beskrive dine krav lidt tydligere.

Carsten

www.badazz-danes.dk - Spiller du Ghost Recon? Kig forbi
www.mc-onsdagsklubben.dk - MC klubben

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 17-02-04 14:13

Krav? Det er vel nemmest at fortælle hvad der haves!
8 ide diske
amd xp cpu
1 dvd
1 g4ti vga kort
1 chipset med passiv køler
pt. haves et thermaltake miditower kabinet

Fra : Carsten JvT

Dato : 18-02-04 11:35

Jeg kender ikke lige et kabinet der kan holde 8 harddiske...