Råd om nye ting
Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 15-02-04 21:29

Hej alle sammen

jeg vil starte med at sige tak til alle dem der har hjulpet mig med med køb
af en ny computer og det har været til stor hjælp.
Der har i nu ikke været problemer med den og jeg er meget tilfreds med den.

Nu er turen så kommet til min storesøster men hun mangler dog kun et par
ting,
jeg ville være meget glad hvis i kunner hjælpe hende med at finde det
rigtige mærke og til hendes behov.

Hun mangler et modem det skal ikke kunne noget specielt andet end at gå på
internettet
Det skal være så hurtigt så muligt for max 200Kr.

Så mangler hun også en optisk mus med ledning
Hvis 350 er nok så sætter hun det som max.

Og så var der vist ikke mer for denne gang

Med Venlig Hilsen

Erik Buch Jørgensen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 15-02-04 21:54

Erik Buch Jørgensen wrote:

> Hun mangler et modem det skal ikke kunne noget specielt andet end at
> gå på internettet
> Det skal være så hurtigt så muligt for max 200Kr.

www.edbpriser.dk - Hardware - Modemer der er et stort udvalg af interne
56K modemer fra 108,-
Der er vist ikke den store forskel på de modemer, men jeg syntes det
giver tryghed at købe "mærkevare"

> Så mangler hun også en optisk mus med ledning
> Hvis 350 er nok så sætter hun det som max.

Så ville jeg vælge en Logitech MX500
Men valg af mus afhænger i meget høj grad af personen (hånden) der skal
bruge den, så send hende ned i en butik hvor hun kan prøve nogle
forskellige modeller.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-02-04 21:57

On Sun, 15 Feb 2004 21:54:26 +0100, "Soeren Nielsen"
<soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote:

>www.edbpriser.dk

Jeg er begyndt at bruge denne:
http://www.gate2prices.dk/default.asp
Synes afterhånden edbpriser halter bagefter med at opdatere.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 16-02-04 21:04

hej

Jeg ville bare lige sige tak for svarene.
Jeg tror jeg vil prøve begget sider

Med Venlig Hilsen

Erik Buch Jørgensen