Findes der en PCI til ISA konverter?
Fra : JKJ

Dato : 15-02-04 17:01

Er der nogen der kender til ovenstående og eventuelt har et link hvor man
kan købe det?

På forhånd tak for svar.

JKJ

Fra : JK

Dato : 15-02-04 19:11

On Sun, 15 Feb 2004 17:00:48 +0100, "JKJ" <de@de.de> wrote:

>Er der nogen der kender til ovenstående og eventuelt har et link hvor man
>kan købe det?

Nej

Isa er 16 bit og pci 32 (pci ekspress bliver 64), så det kan man vist
ikke.

mvh

John

Fra : JKJ

Dato : 16-02-04 09:50

Hej

Tak for dit svar.

Jeg var godt klar over at sandsynligheden for sådan en konverter ikke var så
stor.

Mvh.

John (ja det hedder jeg også)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-02-04 12:46

In article <5fdv209efccfjsk2ssq61oh5vootkni9rs@4ax.com>,
johnknuhtsen@mail.dk says...

> Isa er 16 bit og pci 32 (pci ekspress bliver 64), så det kan man vist
> ikke.

Jo, det kan man godt i teorien, men i praksis kan det ikke betale sig.
Desuden findes der også 64 bit PCI.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 16-02-04 15:58

On Sun, 15 Feb 2004 17:00:48 +0100, "JKJ" <de@de.de> wrote:

>Er der nogen der kender til ovenstående og eventuelt har et link hvor man
>kan købe det?

Et gæt er at sådan en ikke findes

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : JKJ

Dato : 17-02-04 19:52

Tak for jeres svar. Det var nu heller ikke fordi jeg selv troede på det, men
på den anden side findes der jo så mange forskellige kort.

Mvh.
John