Power Saving MOde....efter 30 sek!
Fra : Otto

Dato : 15-02-04 12:17

Hej
Min Shutle X pcer m Win XP prof , er begyndt at opføre sig mærkeligt.
Pc'en slår over på Power saving Mode efter ca 30 sek og kan ikke aktiveres
igen. Under control panel -power options har jeg valgt Never shot down .
Hva erder galt ... håber en af jer har et bud på problemet..

På forhånd tak
Otto

Fra : SuneG

Dato : 15-02-04 15:20

On Sun, 15 Feb 2004 12:17:15 +0100, "Otto" <leholt@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>igen. Under control panel -power options har jeg valgt Never shot down .
>Hva erder galt ... håber en af jer har et bud på problemet..

Hvad med din bias? -på min pc har jeg også mulighed for at konfigurer
det der?
-eller måske har du virus? -Det lyder i hvertfald underligt.
-har du prøvet at starte op i fejlsikret tilstand og set om det også
sker her?

-Sune

Fra : Otto

Dato : 15-02-04 18:07

"SuneG" <sunegihusetUDENSPAM@hotmail.com> wrote in >
>Hvad med din bias? -på min pc har jeg også mulighed for at konfigurer

Mner du BIOS ... ved ikke hvad bias er .. ?

> -eller måske har du virus?
Ja måske - men har checket med forskellige antivirus programmer.
efter at jeg for 14 dage siden fik slettet ALT post i OE !
> -har du prøvet at starte op i fejlsikret tilstand og set om det også
> sker her?
Nej egentlig ikke ... hvordan gør man det i win XP .. er det noget med F8
eller F9 under opstart..?

Hilsen Otto
tak for din respons

Fra : @@@ thomas @@@

Dato : 16-02-04 04:25

"Otto" <leholt@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter at jeg for 14 dage siden fik slettet ALT post i OE !
> Nej egentlig ikke ... hvordan gør man det i win XP .. er det noget

prøv at køre en systemgendannelse ( tilbage til før den sletted din post )
den ligger i start/programmer/tilbehør/systemværktøjer

--
Thomas
Jeg repræsenterer med denne udtalelse ikke TDC A/S

Fra : Otto

Dato : 16-02-04 15:27

"@@@ thomas @@@" <yes6_6@væk.hotmail.com> wrote in > prøv at køre en
systemgendannelse ( tilbage til før den sletted din post ) > den ligger i
start/programmer/tilbehør/systemværktøjer

Tak thomas
Det hjalp - skærmen lukker nu ikke længere ned , men mails er fortsat væk .

hilsen otto

Fra : SuneG

Dato : 16-02-04 11:57

On Sun, 15 Feb 2004 18:07:02 +0100, "Otto" <leholt@worldonline.dk>
wrote:

>"SuneG" <sunegihusetUDENSPAM@hotmail.com> wrote in >
>
>Mner du BIOS ... ved ikke hvad bias er .. ?
Ja selvfølgelig... bias er vist noget på en båndoptager..

Ja prøv at tryk F8.

-og prøv forslaget fra Thomas.

Sune