MS Windows
briani 27239
win update til AMD spm.
Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-02-04 18:05

Advanced Micro Devices processor software update released on August 29 2001.

har andre med AMD fået den driver opdatering i windows update?
jeg har athlon xp 2400+ - hvad gør den update helt nøjagtigt?
Den er jo noget gammel - men den er først kommet her ved mig nu - men jeg
vil da ikke dl hvis det er noget gammelt - desuden aner jeg som sagt ikke
hvad det er.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 17-02-04 18:36

sniper_Nolight wrote:
> Advanced Micro Devices processor software update released on August
> 29 2001.

Hvilket OS?

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-02-04 18:42

In article <403249c6$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
sniper_nolight@hotmail.com says...

> har andre med AMD fået den driver opdatering i windows update?

Hvilken Windows-version ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen