Hva... Er det muligt?
Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 17-02-04 13:52

Hej!

Nu går jeg jo og finder ud af en masse ting jeg skal have gjort inden min
tæve kommer i løbetid, for har fået en hanhund også..

Men nu er det jo så at jeg spekulerer på om min Border Terrier hanhund kunne
finde på at springe bagpå naboens shæfertæve hvis hun er i løbetid.. Er det
muligt?? For han kan nemt springe over hegnet derovertil.. -Han kan nemlig
selv hoppe op på køkkenbordet!!

Hilsen Camilla

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-02-04 14:10

"Camilla Panduro Knudsen" <milla@jyde.dk> writes:

> [...]
> muligt?? For han kan nemt springe over hegnet derovertil.. -Han kan nemlig

Jeg tror svaret er et klar JA!. En tæve i løbetid kan få en hanhund
til at hoppe over og gennem hvad som helst. Og mon ikke lysterne nok
skal løse det lille problem med størrelsesforskellen?

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 17-02-04 17:03

Hej.
Det kan han helt sikkert. Jeg har set en Gravhund parre en Schæfertæve, hun
lagde sig bare ned.
Så ingen problem i dat.
Hilsen Susanne.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 17-02-04 17:13

"Camilla Panduro Knudsen" <milla@jyde.dk> wrote in message
> [...]
det
> muligt?? For han kan nemt springe over hegnet derovertil.. -Han kan nemlig

Der er ikke grænser for hvad jeg har hørt hanhunde forcere for at komme til
at parre en løbsk tæve!!

Rinnie

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 17-02-04 17:19

ARGH! Mere hegn! Godt nok at jeg liiige kom i tanke om det nu

Nu sover jeg ikke roligt mere

Tak for hjælpen!

Hilsen Camilla

Fra : Bettina Svendsen

Dato : 17-02-04 18:15

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> wrote in message
> Der er ikke grænser for hvad jeg har hørt hanhunde forcere for at komme
til
> at parre en løbsk tæve!!

Nej - Åbenbart ikke. Jeg konstaterede søndag eftermiddag at vores
gårdhund/labrador på 38 centimeter kunne springe over et hegn på 1.20, fare
over til genboen, springe over deres hegn på 1.20, og derefter parre deres
sct. bernhard/staffod tæve, som er *stor*

Det skal nok blive nogle kønne hvalpe ;)

Mvh,

Bettina

Fra : bettinaP

Dato : 18-02-04 08:59

"Bettina Svendsen" <mikro@mikro.dk> wrote in message

> [...]
> sct. bernhard/staffod tæve, som er *stor*
>
> Det skal nok blive nogle kønne hvalpe ;)

hehe, det er lige før jeg vil vove den påstand, at med den indsats har han
sandelig også fortjent det *G*
og du har ret, sikke nogle hvalpe der kan komme ud af det hihi

BettinaP

Fra : qfha

Dato : 18-02-04 17:28

"Camilla Panduro Knudsen" skrev d. 17-02-04 13:52 dette indlæg :
> [...]
> selv hoppe op på køkkenbordet!!
>
> Hilsen Camilla
>
> Fint nok med et højere hegn. Men husk lige, at hunden også kan
grave!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : fam. Ager

Dato : 26-02-04 20:32

-og de kan klatre over...min gamle gravhund var mester i at klatre over
hegn, og under og igennem, min nuværende cairn terrier er højdespringer
140cm , ohh, de skønne hanhunde...
marie.

---
T-man

Fra : Jonas Andersen

Dato : 01-03-04 10:07

Sikken en grim historie! Føler med jer!!!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-02-04 19:41

"Camilla Panduro Knudsen" <milla@jyde.dk> skrev i en meddelelse

Hej Camilla

Han siger lige som Kim Larsen sang, Jeg ta'r dem alle på min vej ... Så
mindst den ene lukket inde, når du ikke har et øje på hver finger. Nu er
mine heldigvis ved at være ovre det, men han har været slemt sexuelt
frustreret, så du har sikkert en dejlig koncert tilgode. Han vil sikkert få
en hvis lighed med "den klynkende kalkun"

M.V.H.....Benny..