Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Tips.dk og Opera
Fra : Kristian Platz

Dato : 17-02-04 12:34

jeg har lige installeret den nyeste version af Opera, men kan ikke komme
ind og se hvilke kampe dansk tipstjeneste har (altså den lange) er der
nogen der har samme problem og måske har en løsning

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-02-04 12:59

Kristian Platz skrev:

> jeg har lige installeret den nyeste version af Opera, men kan
> ikke komme ind og se hvilke kampe dansk tipstjeneste har
> (altså den lange) er der nogen der har samme problem

Ja - siden virker heller ikke i Mozilla.

Javascriptkoden er fyldt med fejl - bl.a. bruger de det reserverede
ord double som variabelnavn.

> og måske har en løsning

Bed Tipstjenesten lave nogle ordentlige sider.

Indtil da er du nødt til at bruge IE.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-02-04 00:07

On Tue, 17 Feb 2004 12:58:57 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Bed Tipstjenesten lave nogle ordentlige sider.

Tror ikke det hjælper - det er over et år siden jeg skrev til dem om
problemet. De svarede ikke engang....

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Stig Nygaard

Dato : 18-02-04 00:25

Hej Jesper

Jesper Hansen wrote:
> Tror ikke det hjælper - det er over et år siden jeg skrev til dem om
> problemet. De svarede ikke engang....

Tro altid på at det hjælper! Jeg sendte for nylig en mail ang. deres
Mozilla-support, incl. en lille analyse af deres javascript hvor det
fejlede i Mozilla. Nedenstående er deres svar inkl. min oprindelige mail
citeret. Måske kunne de se at jeg havde gjort lidt ud af min
forespørgsel, og følte sig derfor nødsaget til at svare. Men nok så
væsentligt svarer de at der *nok* snart sker noget:

* * * nedenstående er tips.dk's svar på min mail * * *

Hej Stig
Tak for din henvendelse

Vi er klar over at Mozilla ikke virker og vi planlægger med stor
sandsynlighed at optimere til Mozilla, da vi får flere og flere
henvendelser på dette. Jeg gemmer din mail, så vi kan bruge din lille
"efterforskning" om mozillaens reaktionsmønster i vores fremtidige
udviklingsarbejde.

Mvh
Johan Schlüter
Internetafdelingen
Dansk Tipstjeneste A/S

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-02-04 08:32

*Den* Johan Schlüter?

(http://www.jschluter.com/ )

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: saltomortale (og ikke saltomotale)

Fra : Kristian Platz

Dato : 18-02-04 17:48

Peter Brodersen <usenet@ter.dk> wrote in news:c0v4du$q4j$2
@dknews.tiscali.dk:

> *Den* Johan Schlüter?
>
> (http://www.jschluter.com/ )

Uden at vide det men..... HVAD TROR DU SELV

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-02-04 19:06

On 18 Feb 2004 16:48:17 GMT, Kristian Platz <krolle8@hotmail.com>
wrote:

>Uden at vide det men..... HVAD TROR DU SELV

Jeg tror at du råber.

Fra : Kristian Platz

Dato : 18-02-04 17:47

det er sq godt at der er nogen der har teknisk viden og at de vil bruge
noget tid på det her..

det er ikke meget men jeg vil da lige give dig et bifald for din indsats
*klap* *klap* *klap*

Fra : Martin Poulsen

Dato : 22-02-04 15:47

Stig Nygaard wrote:

> Tro altid på at det hjælper! Jeg sendte for nylig en mail ang. deres
> Mozilla-support, incl. en lille analyse af deres javascript hvor det
> fejlede i Mozilla.

I forlængelse af dette, vil jeg gøre opmærksom på, at der inden for
overskuelig fremtid vil være en dansk oversættelse klar af Mozillas Site
Evangelism Letters, der blandt andet skal åbne op for, at folk der (i
modsætning til Stig Nygaard) ikke kan give en analyse på, hvorfor en
side ikke virker i Mozilla, kan rette en henvendelse til den ansvarlige
webmaster, og pege vedkommende i den rigtige retning med hensyn til en
løsning på problemet:

http://www.mozilla.org/projects/tech-evangelism/site/letters.html

Dette er det første spadestik fra #mozilla.dk som Jacob Riis har omtalt
i "Ny dansk IRC kanal om Mozilla" andetsteds i gruppen.

--
Martin