Rigtig god Hagesmæk
Fra : Tina Hansen

Dato : 17-02-04 12:01

Hej -

Jeg faldt lige over denne hjemmeside (http://www.pdr.dk) da jeg søgte
på Google efter en hagesmæk til min lille pige. Jeg har købt den og
der er helt fantastisk.

Jeg ville bare lige dele min positive oplevelse med andre

Hilsen Tina (og Signe) ...

Fra : Ivar

Dato : 17-02-04 20:02

Tina Hansen skrev:

> Jeg faldt lige over denne hjemmeside (http://www.pdr.dk) da jeg søgte
> på Google efter en hagesmæk til min lille pige.

Gjorde du det?
Hvorfor hedder din email-adresse "hagesmaek" ?
Skjult rekvalme har vi ikke brug for!

> Jeg ville bare lige dele min positive oplevelse med andre

Det var ikke noget jeg kunne finde på at købe, bevæger ungen sig
lidt falder alting på gulvet.

Ivar

Fra : Tina Hansen

Dato : 18-02-04 10:53

"Ivar" <did@[nozpam]oncable.dk> wrote in message news:<40326558$0$55929$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> [...]
> Skjult rekvalme har vi ikke brug for!

> Det var ikke noget jeg kunne finde på at købe, bevæger ungen sig

Jeg oprettede denne mail, da jeg har fået rigtig meget spam. Hvorfor
har du f.eks. [nozpam] i din e-mailadresse ?!??!??!?

Faktisk virker den ... men jeg tror ikke du har børn Ivar

EOC ... Tina

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 18-02-04 14:41

"Tina Hansen" <hagesmaek@mailme.dk> wrote in message

> Jeg oprettede denne mail, da jeg har fået rigtig meget spam. Hvorfor
> har du f.eks. [nozpam] i din e-mailadresse ?!??!??!?

Tror nu nærmere at det Ivar mente var at det rent faktisk er dig der sælger
de hagesmække og at reklame ikke er ønsket i gruppen selvom du prøver at
skjule det som var du en der selv havde købt.

> Faktisk virker den ... men jeg tror ikke du har børn Ivar

Det tror jeg så netop han har!

> EOC ... Tina

EOC? Jeg kender kun EOD
Rinnie

Fra : Ivar

Dato : 18-02-04 20:45

Rinnie Ilsøe skrev:

> Tror nu nærmere at det Ivar mente var at det rent faktisk er dig der sælger
> de hagesmække og at reklame ikke er ønsket i gruppen selvom du prøver at
> skjule det som var du en der selv havde købt.

Netop! Jeg synes det er udemærket når nogen på opfordring fortæller
om deres erfaring med forskellige produkter. "Tina Hansen", som normalt ikke
skriver i denne gruppe, forsøger blot at lave reklame, for et produkt hun
selv er involveret i.

> Det tror jeg så netop han har!

Jo, det har jeg da. Både en der for lille og en der for stor til hagesmæk.

> EOC? Jeg kender kun EOD

Meningen er sikkert den samme - hun skal ikke have klinket noget
for misbrug af denne grupper og skynder sig væk.

Ivar Magnusson

Fra : Tri-Dane

Dato : 18-02-04 21:06

hagesmaek@mailme.dk (Tina Hansen) wrote in

> Jeg oprettede denne mail, da jeg har fået rigtig meget spam. Hvorfor
> har du f.eks. [nozpam] i din e-mailadresse ?!??!??!?
>
> Faktisk virker den ... men jeg tror ikke du har børn Ivar
>
> EOC ... Tina

Det er ikke kun drønende irriterende at blive udsat for reklamer man ikke
ønsker. Det er endnu mere irriterende at du tror der er nogen der er så
dumme de ryger sådan en amatøragtig reklame som faktisk er en løgn! Du har
jo ikke købt en hagesmæk, da det er dig, der sælger dem.

Du burde slette dit reklameindlæg igen.

mvh.
Kim (som har børn og ikke skal have nogen hagesmæk)

Fra : Nyberg

Dato : 20-02-04 14:44

Har i overhovedet været inde og kigge på den side?? inden i "kvæler" Tina så
prøv lige at tjekke den mail adr. der til siden - den hedde info@pdr.dk og
den der ejer siden hedder Stella - så kunne det tænkes at Tina måske
virkelige havde fundet den på Googel og bare ville være flink???

Malene

Fra : Ivar

Dato : 21-02-04 00:10

Nyberg skrev:
> - så kunne det tænkes at Tina måske
> virkelige havde fundet den på Googel og bare ville være flink???

Nej, det er helt klart en reklame for et produkt hun er interesse i
at få solgt.
Foruden de tidligere argumenter kan nævnes, at "Tina Hansen" har
et ip-nummer der tilhører en ADSL-pulje der ligger i nærheden
af Greve Landsby hvor firmaet har adresse.
Var det på Samsø, var det måske en anden sag

Ivar

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-04 09:45

> Foruden de tidligere argumenter kan nævnes, at "Tina Hansen" har
> et ip-nummer der tilhører en ADSL-pulje der ligger i nærheden

Hey - hvor finder du de puljer defineret?

Mvh
Allan

Fra : Ivar

Dato : 21-02-04 15:48

Michael skrev:

> Hey - hvor finder du de puljer defineret?

Jeg tracer ip-nummeret med NeoTracePro. Det fortæller
placeringen af alle kendte routere på vejen til det indtastede
ip-nummer.

Ivar

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 22-02-04 09:53

Hold da op Ivar, hvor tit har du brug for at trace siden du bruger NeoTrace

Anyway - så er jeg enig med d´herre. Det virker som et reklamefremstød .....

Citer:

"Jeg faldt lige over denne hjemmeside (http://www.pdr.dk) da jeg søgte
på Google efter en hagesmæk til min lille pige. Jeg har købt den og
der er helt fantastisk."

Man søger ikke på Google efter hagesmækker og hvad kan den som andre
hagesmækker ikke kan ?? Lave kaffe ??
He he.

Jesper
(Far til Stine på 4 mdr.)

Fra : Tri-Dane

Dato : 22-02-04 12:11

"Jesper Frandsen" <jesper@jesperfrandsen.net> wrote in

> [...]
> der er helt fantastisk."
>
> Man søger ikke på Google efter hagesmækker og hvad kan den som andre

lol, se det ville have været en fantastisk opfindelse

mvh.
Kim

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-02-04 21:37

Hej

Jesper Frandsen wrote:
> Man søger ikke på Google efter hagesmækker og hvad kan den som andre
> hagesmækker ikke kan ?? Lave kaffe ??

Hold da op. Har du ikke set den? Den sikrer, at når barnet vender sig om
for at få opmærksomhed, så ryddes hele bordet på én gang. Derved sikres
barnet alt det opmærksomhed det ønsker. Desuden ser det ud til, at den
også sikrer skåneærmers indførsel blandt de mindste. Godt nok har man
brugt 17m² stof til smækken, men der kunne ikke patenteres en løsning
med ærmer, da den allerede var opfundet og bliver solgt i helt
almindelige baby- og børneudstyrsforretninger. Hvis du venter 14 dage
med at bestille kan du sikkert få skåneærmer som tilbehør til den.

Næste version vil i øvrigt have et kemisk analysekit indbygget således,
at gylp kan analyseres og en række lamper i nakken vil så fortælle dig,
om barnet kunne lide maden

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 27-02-04 09:37

>klip<
> Næste version vil i øvrigt have et kemisk analysekit indbygget således,
> at gylp kan analyseres og en række lamper i nakken vil så fortælle dig,
> om barnet kunne lide maden

Hæ hæ ... se det var en hagesmæk som min lille pige ville blive glad for :-/

Fra : mulle10

Dato : 18-02-04 17:28

"Tina Hansen" skrev d. 17-02-04 12:01 dette indlæg :
> Hej

Ganske kort vil jeg sige, jeg er kommunal dagplejer og ville aldrig
bruge sådan en hagesmæk, de kære små må dag så absolut føle de er kommet
i spændetrøje og det kan jeg for det første ikke tilslutte mig for det
andet så skal børn i hagesmækkealderen selv lære at spise deres mad, det
syntes jeg ikke at kunne se muligheden for, men bevares hvis det blot
skal spare forældre og lign. for svineri så er den nok helt ok, men
desværre jeg syntes ikke om den.

http://www.kandu.dk/