Flyt div, men kun over billede
Fra : Jimmy

Dato : 17-02-04 11:40

Hej

Jeg har følgende test-side:
http://hjem.get2net.dk/nyhedsgruppe/test.html

Der flyttes en div rundt efter musen (tak for hjælpen med event-handleren).

MEN, jeg ønsker kun at kassen (DIV'en) flyttes, når musen er over billedet.

onmouseover afvikles så vidt mine tests viser kun når man bevæger musen ind,
og altså ikke hele tiden, som jeg har brug for.

Et hack ville være at sætte en variabel når jeg bevægede musen ind, og
slette variablen igen, når jeg bevægede musen ud, og så i mousemove() teste
for om variablen er sat.
Men kan det ikke gøres mere elegant?

Hvad er mine muligheder?

Mvh
Jimmy

Fra : Lars Olesen

Dato : 17-02-04 12:23

Jimmy wrote:

> http://hjem.get2net.dk/nyhedsgruppe/test.html
>
> Der flyttes en div rundt efter musen (tak for hjælpen med event-handleren).

Det gør der ikke i Mozilla.

--
Lars Olesen
Konkurrence på <http://www.fodboldenslegestue.dk>