guldakkupunktur erfaringer?
Fra : M.I

Dato : 17-02-04 10:25

Hej

Jeg har en ældre hund, som nok kunne være kandidat for noget guldakkupunktur
pga gigt. Er der nogen herinde, der har erfaringer med behandlingen eller
kender til det. Virkning, kortvarig/langvarig, udgifter mm.

Vh M.I

Fra : qfha

Dato : 18-02-04 17:28

"M.I" skrev d. 17-02-04 10:25 dette indlæg :
> [...]
eller
> kender til det. Virkning, kortvarig/langvarig, udgifter mm.

Hej M.I

Hvis din hund "kun" har gigt pga. alder, synes jeg du skyder over målet
ved at ville anvende guldakkupunktur.
Prøv istedet af give den Glukosamin. Efter ca. 14 dage vil du kunne se
en virkning. Efter 3-4 mdr. slår virkninger utrolig meget igennem, og du
får en næste ny hund.

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-02-04 19:47

"M.I" <doe@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pga gigt. Er der nogen herinde, der har erfaringer med behandlingen eller
> kender til det. Virkning, kortvarig/langvarig, udgifter mm.

Kun gode erfaringer, og det virker på næsten alle hunde, hvis jeg ikke
husker helt galt, omkring 70 - 85%. Prisen er jeg dog ikke helt sikker på,
men er det hofter, sikkert noget i retning af Kr 3.000,- Virkningen er
langvarig, så når hunden er ældre, bliver det jo nok kun den samme gang.
Men der er intet der forhindrer at behandlingen kan gentages.

M.V.H.....Benny..