Noen her som kan hjelpe meg?
Fra : Siv-Helen

Dato : 17-02-04 02:18

Hei

Jeg prøver å finne hjemmesiden til en valpekjøper som bor i Danmark, Siden
handler om bullmastiffen Geishahøgdas Abelone (til daglig "Abby") den
aressen som jeg har er: www.bulle.dk men den adressen virker ikke. Dette er
veldig viktig, da jeg må få kontakt med eieren Tonje Wiik. Har no jeg må
maile til henne, men jeg har ikke adressen og mail adressen står på
hjemmesiden hennes. Jeg har ikke lyktes å få kontakt med henne på telefon
heller.

Hvis det er noen her inne som kjenner henne så be henne om å maile meg.

Og hvis det finnes noen dansk søkemotor, kan jeg få adressen dit?

på forhånd takk.

--
Siv-Helen Alterskjær
sivhelen@frisurf.no

Fra : Winther

Dato : 17-02-04 09:34

"Siv-Helen" <sivhelen@frisurf.no> skrev i en meddelelse news:80eYb.4627

Fandt dette på Google, Tonje Wiik, Bavnehøjvej 15, 8830 Tjele, Tlf. 86 45 02
60/29 43
Hun figurerer som banebygger til ridebanespringning, håber det er den samme

Vh. Winther

Fra : Siv-Helen

Dato : 17-02-04 15:35

--
"Winther" <Falk-Petersen@sletget2netadsl.dk> skrev i melding

> [...]
02
> 60/29 43
> Hun figurerer som banebygger til ridebanespringning, håber det er den

Ja det er rett person, jeg har adressen og telefonnummer fra før, det jeg
mangler er E-mail adressen slik at jeg kan maile henne noen bilder og annen
informasjon. Jeg har ikke printer slik at jeg får printa det ut og sendt det
pr post.

Men du skal ha tusen takk for hjelpa

--
Siv-Helen Alterskjær
sivhelen@frisurf.no

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 17-02-04 19:26

On Tue, 17 Feb 2004 02:18:18 +0100, "Siv-Helen" <sivhelen@frisurf.no>
wrote:

> [...]
>
>Hvis det er noen her inne som kjenner henne så be henne om å maile meg.
>
>Og hvis det finnes noen dansk søkemotor,

hehe søkemotor det var et nyt ord for mig men prøv www.jubii.dk
eller www.yahoo.dk

kan jeg få adressen dit?

Fra : Karina og Christian