how to..
Fra : b.s.

Dato : 17-02-04 01:08

Har et lille problem..
Min wireless Access Point fungerer fint - men kan ikke ses af access point
manager (Avaya AP1).
Jeg kan se Access Point - men ingen adgang til det samme. Jeg kender ikke
Access Points IP - kun MAc adresse.
Ville søge på IP nummer i stedet for host name - men hvordan "oversætter jeg
MAC til IP nummer ??
Vil helst ike lave reset på Access Point - lige nu fungerer det fint,
broadcast er off, WEP 128 bit on...

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 18-02-04 00:08

"b.s." <pingtv2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> MAC til IP nummer ??
> Vil helst ike lave reset på Access Point - lige nu fungerer det fint,

Brug arp -a fra en kommandoprompt.
Mvh
Jess