MS Windows
briani 27239
Vedr. downstream hastighed i news.
Fra : J. Jakobsen

Dato : 16-02-04 23:18

Hi there.

Efter en opgradering af mit ASDL 256 -> 512 Kbit har jeg opdaget at min
"news" forbindelse ikke kører med mere end hvad der svarer til 200 Kbit.
Browseren kører med 512 som den skal, men news gør ikke. Hverken Xnews eller
Outlook Express !

Er det noget i har bidt mærke herinde eller skal jeg have fat i TDC for at
høre om de har droslet ned på news forbruget ?

That's all, thank's in advance.

/Jørgen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-04 23:25

"J. Jakobsen" <jakobsen@post6.tele.dk> skrev :

> [...]
>Browseren kører med 512 som den skal, men news gør ikke. Hverken Xnews eller

Hastigheden på TDCs newsserver er mellem kl. 17 - 01 200
kilobit/sec og øvrige tid 500 kilobit/sec.

Iøvrigt har spørgsmålet ikke noget med windows at gøre, så jeg
sltter fut til news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, hvor svar
herpå bringes.

Iøvrigt vil den bedste til spørgsmål om TDCs newsserver være
news:tele.internet.news-service, men det er ikke velset at sætte
fut til en udbyders interne grupper, derfor ikke fut til denne
gruppe.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-02-04 23:26

On Mon, 16 Feb 2004 23:17:57 +0100, J. Jakobsen wrote:

> Efter en opgradering af mit ASDL 256 -> 512 Kbit har jeg opdaget at min
> "news" forbindelse ikke kører med mere end hvad der svarer til 200 Kbit.

Det er vist en begrænsning TDC har på deres newsservere. Der har før været
skrevet om det i andre grupper. Du kan sikkert komme til nogle TDC-grupper.
Prøv og spørg der.

Det er i hvert fald ikke et Windowsproblem.

--
Mvh. Lars