MS Windows
briani 27239
IE starter i lille vindue ?
Fra : Valle

Dato : 16-02-04 21:48

Hej

Efter en opdatering, starter min internet explorer hvergang i et lille
vindue - men jeg vil gerne have den åbner i stort -- nogen bud på hvad jeg
kan gøre ?

Pfh Tak mvh Jack Vallentin

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 16-02-04 21:59

Valle wrote:
> Efter en opdatering, starter min internet explorer hvergang i et lille
> vindue - men jeg vil gerne have den åbner i stort -- nogen bud på
> hvad jeg kan gøre ?

Træk den så stor som du vil have den (ikke maksimere), og luk den. Næste
gang den starter burde den have den størrese...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-02-04 22:25

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Træk den så stor som du vil have den (ikke maksimere), og luk den. Næste
> gang den starter burde den have den størrese...

Brug en genvej i stedet, og sæt den til at åbne maksimeret.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-04 22:51

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev :

>Brug en genvej i stedet, og sæt den til at åbne maksimeret.

Øhh, det hjælper jo ikke, hvis det f.eks. er et link man klikker
på.
--
Knud

Fra : LarsS

Dato : 16-02-04 23:14

http://www.jiisoft.com/iemaximizer/index.htm

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 17-02-04 17:55

> Øhh, det hjælper jo ikke, hvis det f.eks. er et link man klikker
> på.
> --
> Knud

Blev der ikke spurgt om I.E.'s åbning? Bruger iøvrigt også en genvej til
browseren. Hvad man så åbner der, bliver godt nok åbnet minimeret, men det
ser jeg en fordel i, for så kan man se at det er noger der skal lukkes, og
så klikker jeg ikke forgæves på tilbage-pilen
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Valle

Dato : 17-02-04 19:52

Hej

Tak for hjælpen - den med at trække vinduet op i max størrelse fungerede
fint

Mvh Jack Vallentin