Sikkerhedskode til Nokia 3510i
Fra : Vibeke & Michael

Dato : 16-02-04 21:00

Hej Ng.

Jeg har købt en brugt Nokia 3510i telefon.

Telefonen havde abonnement hos Telia.

Jeg har fået simlåsen låst op.

Mit problem er nu at telefonen også beder efter en sikkerhedskode.
Personen jeg har købt telefonen siger hun aldrig har tastet ny
sikkerhedskode.
Jeg har talt med Telia og de gav mig 2 standardkoder, nemlig 12345 og 00000,
men ingen af disse virkede.

Hvordan finder jeg den rigtige sikkerhedskode?????

På forhånd tak for hjælpen.

vh

Michael

Fra : helloo.dk

Dato : 16-02-04 23:23

"Vibeke & Michael" <mogvFJERN@stofanet.dk> wrote in message

> Hvordan finder jeg den rigtige sikkerhedskode?????

Har du prøvet at lade telefonen ligge i 5 minutter når den spørger efter
sikkerhedskoden og bagefter taste 12345.? Dette har før hjulpet at vente de
5 - 10 minutter! Hvis der er lavet en ny sikkerhedskode på telefonen kan du
med et alm. Datakabel fjerne dette (eller lave den om til 12345) ved brug af
FBus programmet som du kan finde på www.helloo.dk under download.
Det eneste det kræver er at du har et datakabel. Dette kan købes på
www.mobil-butikken.dk eller du kan altid gå til en unlocker på
www.dkunlock.dk og få det lavet!

Hilsen Dan

--