Sørge for at folk ikke hugger ens design ?~
Fra : --BS--

Dato : 16-02-04 19:48

Hejsa
Kan man lave sådan at man ikke blot kan hugge/gemme ens side på nettet.
Altså så en anden person ikke blot kan klikke på rediger i frontpage og
således lige gemme(og derved hugge) ens site-design ??

Evt. med et eller andet script ???

Mvh
BS

www.coralreef.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-04 21:36

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> skrev :

>Kan man lave sådan at man ikke blot kan hugge/gemme ens side på nettet.
>Altså så en anden person ikke blot kan klikke på rediger i frontpage og
>således lige gemme(og derved hugge) ens site-design ?

Nej.
--
Knud

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 17-02-04 22:39

Nej, det er ikke muligt - man kan ikke redigere på din hjemmeside uden
adgangskode, men at hugge dit site-design er altid muligt uden større
problemer.

Det eneste man kan gøre er at besværliggøre det via scripts og andre
finurligheder - men hindre det, kan man ikke!

--
ahw

Fra : --BS--

Dato : 21-02-04 09:26

Mange tak - til jer begge

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 21-02-04 09:34

Jeg glemte dog at tilføje: hvis du vil hindre at uatoriserede hugger fra din
hjemmeside, er der en mulighed mere: nemlig at lægge en kodeboks ind på
sitet og derved hindre at andre end dem, der er tildelt rettighederne, får
adgang til dette. Med andre ord: i FP2003 kan du , hvis udbyderen tillader
det, forholdsvis let tildele separat adgang til stedet via en sådan
adgangsbegrænsning, men det er vel ikke det, du mener?

Arne H. Wilstrup