Pris på jagt
Fra : Vagn Pedersen

Dato : 16-02-04 17:37

Er der nogen der tør give et bud på, hvad man må betale i jagtleje for 40
ha, bestående af 2 ha granskov/1 ha overdrev og resten agerjord?
Der er mulighed for at skyde rådyr, ræv og skovduer.
--
Wagner

Fra : Claus Johannsen

Dato : 18-02-04 21:20

Det er ikke let at vurdere før man har set området, men kan der skydes en
sommerbuk, og ellers lidt småvildt, så byd mellem 100 og 150 kr. pr. ha.

Claus.

Fra : Allan Skovbølling

Dato : 20-02-04 18:20

Hejsa

Byd imellem 10000-15000 kr.

Allan

Fra : Torben F@rum

Dato : 20-02-04 21:42

"Allan Skovbølling" <asssw@ds.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Byd imellem 10000-15000 kr.
>
> Allan
>
> " Vagn Pedersen" <@> skrev i en meddelelse

For 40 Ha ?
Godt min kone ikke læser denne gruppe, ved guder det tøj hun kan få hvis jeg
lejer jagten ud........

--
Med venlig hilsen Torben Farum, 9300 Sæby

Hvis du handler på nettet, så tag dig i agt for:
ndesign.dk kurven.dk, Kristoffer Wolfgang Hansen & Jonas2900