Program til Unlock
Fra : Uffe Richter

Dato : 16-02-04 15:07

Hej Alle.

Jeg er lidt ny på dette felt, men jeg har kabler til de fleste nokia tlf.
Men jeg mangler et stykke software til at gøre det med, og det må også være
med de nyeste nokia tlf.

På forhånd tak

Uffe

Fra : helloo.dk

Dato : 16-02-04 18:14

"Uffe Richter" <richter@privat.dk> wrote in message

> Jeg er lidt ny på dette felt, men jeg har kabler til de fleste nokia tlf.
> Men jeg mangler et stykke software til at gøre det med, og det må også
være
> med de nyeste nokia tlf.

Hvad er det du vil? Vil du låse telefoner op? Så er det ikke længere
nødvendigt med kabler.. Dette kan gøres med koder.. Men hvis du søger
programmer så kik en tur forbi www.helloo.dk under Gratis Download der
finder du programmer til de fleste telefoner!
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Uffe Richter

Dato : 18-02-04 21:41

Hej Dan og mange tak for oplysningerne.

Mvh. Uffe

Fra : Simmaster

Dato : 18-02-04 17:28

"Uffe Richter" skrev d. 16-02-04 15:07 dette indlæg :
> [...]
tlf.
> Men jeg mangler et stykke software til at gøre det med, og det må også

Hej Uffe.

til unlock skal du ikke bruge kabler.
det du skal gøre er at gå ind på google og søg efter DCT3 og DCT4
calculatore, det er de programmer du skal bruge til at genererer unlock
koder til nokia

http://www.kandu.dk/

Fra : Simmaster

Dato : 18-02-04 17:28

> [...]
tlf.
> Men jeg mangler et stykke software til at gøre det med, og det må også

Hvis du vil unlocke nokia telefoner, kan jeg anbefale at du anskaffer
dig DCT4 og DCT3 calculatorer, så kan du unlocke uden brug af kabel.
skriv til mig så mailer jeg dem til dig. Min E-mail:
jacobmjensen@ofir.dk

følgende Nokia telefoner kan unlockes med en af de dct4 calculatorer jeg
sender dig':
NOKIA 1260, NOKIA 2260, NOKIA 3510, NOKIA 3510i, NOKIA 3560, NOKIA 3570,
NOKIA 3585, NOKIA 3585i, NOKIA 3586i, NOKIA 3590,
NOKIA 3595, NOKIA 3650, NOKIA 3690, NOKIA 6100, NOKIA 6200, NOKIA 6310,
NOKIA 6360, NOKIA 6310i, NOKIA 6370, NOKIA 6390,
NOKIA 6340i, NOKIA 6385, NOKIA 6510, NOKIA 6590, NOKIA 6590i, NOKIA
6650, NOKIA 6610, NOKIA 6800, NOKIA 7210, NOKIA 7250,
NOKIA 7290, NOKIA 7650, NOKIA 8265i, NOKIA 8310, NOKIA 8390, NOKIA 8910,
NOKIA 8910i, NOKIA 9210i, NOKIA NGAGE

DCT3 calculatorer kan tage de ældre modeller.

Hilsen Jacob

http://www.kandu.dk/

Fra : Uffe Richter

Dato : 18-02-04 21:40

Hej Jacob.

Tak for oplysningerne, det program du snakker om, er det "Ultimate
Calculator 1.0" så har jeg fundet den.

Hvad med programmer til backup softwareopgraderinger og andre muligheder.

Mvh. Uffe

Fra : oxford

Dato : 20-02-04 01:07

> Hvad med programmer til backup softwareopgraderinger og andre muligheder.
>
> Mvh. Uffe

Du kan ikke lave backup af software og opgradere uden kabel.
Unlockkoden regnes ud via mobilens emai nummer, og derfor kan du bruge et
program uden kabel forbindelse til mobilen.

Mvh Flemming