[Opslag] Steen Ulnits homepage er opdatere~
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-02-04 11:57

Hej allesammen

Jeg synes lige I skal ha' et tip om, at Steen Ulnits homepage
http://www.ulnits.dk netop er blevet opdateret med nye atikler
og billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 16-02-04 18:44

Hej Niels

Det var dæleme også på tiden .. :)
Jeg vil skynde mig ind og tage en kigger.

/Jan

Fra : vm acoustics

Dato : 16-02-04 23:00

kan du give et hint om hvilke artikler det drejer sig om. Jeg kunne ikke
lige finde nogle nye.

mvh
Lars

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 17-02-04 10:27

"vm acoustics" <vmacoustics@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> kan du give et hint om hvilke artikler det drejer sig om. Jeg kunne ikke
> lige finde nogle nye.

Det kunne jeg heller ikke og det er ellers længe siden jeg har været inde på
den.
Michael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-02-04 11:01

vm acoustics wrote:

> kan du give et hint om hvilke artikler det drejer sig om. Jeg kunne ikke
> lige finde nogle nye.

Det nye er jo mærket med en lille gul "NY", og der er nyt under
Aktuelt, Fiskeribiologi, Fiskegrej, Fiskebåde og Fiskerejser,
sidstnævnte er en billedreportage med nogle meget lækre fotos
fra en fiskerejse til Grønland.

Og så er der også nye artikler i den engelsksprogede afd. men
de er jo henvendt til de udlændige som besøger sitet.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Carsten Beck

Dato : 18-02-04 23:30

Ulnits har længe haft - og har stadig - en fin hjemmeside. Jeg synes
dog umiddelbart, at de opreklamerede opdateringer er reklame!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-02-04 00:16

Carsten Beck wrote:

> Ulnits har længe haft - og har stadig - en fin hjemmeside. Jeg synes
> dog umiddelbart, at de opreklamerede opdateringer er reklame!

Nu forholder det sig sådan, at det i.h.t. denne gruppes fundats
er on-topic at poste lystfiskeri relaterede opslag, hvis det er
markeret i subject, og du kan vist ikke påstå, at opslagne er
sket så hyppigt, at det på nogen måde kan genere nogen.

Iflg. www.google.com/groups - så har jeg sidst postet et opslag
for www.ulnits.dk - den 20 sept. 2001.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Robert Piil

Dato : 19-02-04 00:25

Niels Ebbesen wrote:

> [...]
> markeret i subject, og du kan vist ikke påstå, at opslagne er
> sket så hyppigt, at det på nogen måde kan genere nogen.

Nu du selv nævner fundatsen, mener du så dit oprindelige indlæg lever op
til:

> Det er tilladt at poste informative opslag om lystfiskerrelaterede
> ikke-kommercielle emner og tiltag, eksempelvis kommende arrangementer og
> artikler. Opslag der indeholder en URL til egen adresse skal angives med
> [opslag] i sub. linjen. Opslag bør principielt lægge op til debat om de
> emner opslaget henviser til, og må ikke gentages i sin oprindelige form,
> eller med samme indhold/emne. Opslag, der kun som sit eneste formål,
> henviser til egen hjemmeside er ikke tilladt.

(Når det så er sagt, er det nu ikke så slemt med opslagene herinde længere)

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-02-04 02:00

Robert Piil wrote:

> Nu du selv nævner fundatsen, mener du så dit oprindelige indlæg lever op
> til:

Ja....!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Robert Piil

Dato : 19-02-04 02:11

Niels Ebbesen wrote:

> Ja....!

Og resten? Du mener altså ikke at nedenstående er noget man skal tage
alvorligt?

> Opslag bør principielt lægge op til debat om de
> emner opslaget henviser til [...]

eller for den sags skyld:

> Opslag, der kun som sit eneste formål,
> henviser til egen hjemmeside er ikke tilladt.

(og jeg ved godt at det ikke - kun - er din egen side, men part i den,
har du da.)

Jeg mener du burde skrive noget a la: NN har opdateret sin hjemmeside,
hvor han skriver om ..., så man udfra opslaget kan afgøre, om det er
noget der vil have ens interesse. Nok om det, vi bliver nok heller ikke
enige denne gang.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-02-04 11:04

Robert Piil wrote:

> eller for den sags skyld:

Det er flere gange i news:dk.admin.netikette blevet oplyst, at
en fundats ikke skal opfattes som en begrænsning, men derimod
som en oplistning af mulighedder, og når der i fundatsen står:

> Det er tilladt at poste informative opslag om lystfiskerrelaterede
> ikke-kommercielle emner og tiltag, eksempelvis kommende arrangementer og
> artikler.

Og jeg henviser til et web-site med over 300 lystfiskeri rela-
terede artikler, som alle har et vandmiljø- og fiskeripolitisk
indhold, der burde kunne tænde debatter, så jeg mener helt
bestemt, at mit opslag er on-topic.

Men jeg er jo ikke herre over, hvad folk griber fat i og hvad
der lige udløser en debat, og du har tilsyneladne valgt at
debattere netetikette fremfor nogle af de lystfiskeremner, som
mit opslag henviser til...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Robert Piil

Dato : 19-02-04 19:08

Niels Ebbesen wrote:

> [...]
> der lige udløser en debat, og du har tilsyneladne valgt at
> debattere netetikette fremfor nogle af de lystfiskeremner, som

Du undlader som sædvanlig at forholde dig til det du bliver spurgt om.
Dit indlæg lægger ikke på nogen måde op til diskussion om fiskeri, og
har da heller ikke afstedkommet nogen.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Carsten Beck

Dato : 19-02-04 20:18

Jøsses!
Lad nu ikke denne - oprindelig sikkert velmente orientering løbe helt
løbsk.
Måske var jeg med til at starte debatten - jeg mener altså stadig, at
Ulnits er forfalden til det kommercielle - men det behøver da ikke at
blive til personlige debatter.
Carsten

Fra : Carsten Beck

Dato : 19-02-04 20:09

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote in message news:<4033F22A.56E775A4@niels-ebbesen.net>...

> [...]
> markeret i subject, og du kan vist ikke påstå, at opslagne er
> sket så hyppigt, at det på nogen måde kan genere nogen.

Jeg tror, at du føler dig selv angrebet personligt. Det er der altså
på ingen måde tale om.
Jeg forsøgte kun at give udtryk for, at jeg synes, at den gode Ulnits
måske er blevet lidt for kommerciel.

Hilsen Carsten.