MS Windows
briani 27239
Bas/Diskant - regulering
Fra : KP

Dato : 16-02-04 09:41

Hejsa

Er der nogen af jer der ved, om det kan passe, at man ikke kan regulere
bas/diskant på et onboard Realtek AC97 lydkort.
Regulering er helt i bund og nedtonet så man ikke kan regulere den.

Nogle løsningsforslag?

Mvh.
KP

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-02-04 11:29

"KP" <tjaahh@hvorfor.ikke.dk> skrev i en meddelelse
> bas/diskant på et onboard Realtek AC97 lydkort.

Det kan jeg heller ikke på mit.

> Nogle løsningsforslag?

Hvis du har installeret lissom mig, så gå i kontrolpanelet og vælg "Styring
af lydeffekter" - faneblad "Modforvrænger" og du har så en 10 bånds
equalizer at bruge i stedet for, husk at sætte flueben i "ON"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : KP

Dato : 16-02-04 12:17

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40309b76$0$30068$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> af lydeffekter" - faneblad "Modforvrænger" og du har så en 10 bånds
> equalizer at bruge i stedet for, husk at sætte flueben i "ON"

Tak for hjælpen Ivan.
- Jeg var ikke klar over jeg havde den mulighed.

Mvh.
KP