postfix afsender hostname
Fra : Michael

Dato : 15-02-04 23:55

hvis f.eks. Apache smider en mail gennem min SuSE9 kommer der følgende
headers, som modtageren kan se.

by mithostname.local (Postfix, from userid 0) id 7DA1D214A9; Sun, 15 Feb
2004 23:11:35 +0100 (CET)

Findes der en måde at sætte dette "afsender-hostname" på selv?

Michael

Fra : Jesper

Dato : 16-02-04 01:24

Den Sun, 15 Feb 2004 23:55:09 +0100, skrev Michael:

> [...]
> 2004 23:11:35 +0100 (CET)
>
> Findes der en måde at sætte dette "afsender-hostname" på selv?

Ændr smtpd_banner i /etc/postfix/main.cf

Fra : Michael

Dato : 16-02-04 21:21

Jesper wrote:

> Ændr smtpd_banner i /etc/postfix/main.cf

tak :)