Samsung E700 -> ringetoner
Fra : Svend Mikael Hansen

Dato : 15-02-04 23:01

Jeg har spørgsmål angående Samsung E700 og ringetoner. Bruger denne model
også ringetoner af midi-format, eller skal jeg convertere dem til .mmf? Hvis
der var en der lige kunne svare mig på dette ville det være fedt. Svar
venligst også pr. e-mail og ikke kun i NG. Pft.

Hvis I har andet nyttigt information om denne telefon modtager jeg det
gerne. Har nemlig lige FÅET sådan en.
Har I nogle nyttige links hvor man kan hente til telefonen.

/Svend

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 10:35

"Svend Mikael Hansen" <svend4ever@pisces.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvis
> der var en der lige kunne svare mig på dette ville det være fedt.

I en Samsung SGH-E700 kan du bruge midi-filer som ringetoner!

Helmut Lotti