Program til chat på pc´er i netværk
Fra : Mikael

Dato : 15-02-04 22:10

Jeg mangler et lille program til min private netværk. Det skal være
et lille simpelt et, der popper op på en af de andre pc´er hvis man
skriver en besked. Modtageren skal selvfølgelig kunne skrive tilbage.

Nogle der kender et sådan program

Mikael
mj38@mail.danmark
Lav danmark om til dk i min mail

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-02-04 22:23

On Sun, 15 Feb 2004 22:10:18 +0100, Mikael wrote:

> Jeg mangler et lille program til min private netværk. Det skal være
> et lille simpelt et, der popper op på en af de andre pc´er hvis man
> skriver en besked. Modtageren skal selvfølgelig kunne skrive tilbage.

Her er nogle at vælge mellem (til Windows).
http://ftp.sunet.se/nonags/conflan.html

--
Mvh. Lars

Fra : Uni Bull