hjælp igen...:)
Fra : sarac

Dato : 15-02-04 21:50

hejsa.

er der nogen der ligger inde med nogle webadresser på butikker i en omkreds
af ca. 150 km fra århus hvor man kan købe udstyr til jagt? det drejer sig om
våben tøj etc...

Fra : john

Dato : 16-02-04 18:24

www.almas.dk ligger i Aalborg .!

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 16-02-04 22:41

"sarac" <sarac@tdcadsl.dk> wrote in
news:402fdc50$0$27462$edfadb0f@dread16.news.tele.dk in dk.fritid.jagt:

> hejsa.
>
> er der nogen der ligger inde med nogle webadresser på butikker i en
> omkreds af ca. 150 km fra århus hvor man kan købe udstyr til jagt? det
> drejer sig om våben tøj etc...

En af Danmarks Større jagtforretninger, Østjysk Våbenhandel, ligger i
Hedensted. Andressen er:

Østjysk Våbenhandel
Constantiavej 1
8722 Hedensted

/Søren Hjelholt (Roskilde, Sjælland).

Fra : Frans Jensen

Dato : 29-02-04 14:45

og du har ca. 122 km til Skjern

Korsholm A/S
Jægervej 5
6900 Skjern
tlf:96802020

Fra : Arne Jensen

Dato : 19-02-04 06:46

On Sun, 15 Feb 2004 21:50:15 +0100, "sarac" <sarac@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>af ca. 150 km fra århus hvor man kan købe udstyr til jagt? det drejer sig om

Der er rigtigt mange, men nogle af dem jeg kender.. Både af eget brug
og omtale:

Korsholm Jægervej i Skjern..

Ikke landets billigste butik, men med høj service og stort udvalg af
våben oa.

Der ligger en butik i Bording ved ikast.. Efter sigende er det den
lokale elektriker der har et større arsenal af rod nede bagved, hvor
priserne skulle være mere tålelige end ved Korsholm;) Kender kun
butikken af omtale.
Net adresse ?

www.korsholm.dk

Fra : Lars Haugaard

Dato : 19-02-04 08:14

"Arne Jensen" <Anden@dammen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lokale elektriker der har et større arsenal af rod nede bagved, hvor
> priserne skulle være mere tålelige end ved Korsholm;) Kender kun

Det med den lokale elektriker i Bording er måske nok en underdrivelse... Men
bevares, de sælger da også hårde hvidevarer
K.O. Skov er efter min ydmyge mening en ganske velassorteret forretning. Og
i modsætning til ex. Korsholm _noget_ mere forhandlingsvillige. Sidst jeg
var forbi, fik jeg da banket 1500.- af på min "nye" eftersøgsriffel.
Adressen er http://www.koskov.dk/

Bedste hilsner

Lars Haugaard

www.haugaard.org