ASHAN (former Suncor)
Fra : Søren Bo Rødgaard He~

Dato : 23-04-01 23:16

Er der nogen der kan hjælpe med, hvor jeg kan finde oplysninger om:
ASHAN (former Suncor). Han skulle så vidt som jeg er orienteret bl.a.
beskæftige sig med meditation, ligesom han efter sigende skulle
fungere som en slags medie.

Med venlig hilsen
Søren Bo Rødgaard Henriksen

Fra : /arcana

Dato : 24-05-01 14:53

Inder? Prøv http://www.expage.com/page/ashan

--
/arcana

Fra : Søren Bo Rødgaard He~

Dato : 24-05-01 20:51

On Thu, 24 May 2001 15:52:58 +0200, "/arcana" <mailme@youllnever.com>
wrote:

>Inder? Prøv http://www.expage.com/page/ashan

Desværre ikke denne. Den Ashan/Suncor jeg leder efter/søger
oplysninger omkring er bosidende i England og kommer med mellemrum til
Danmark og afholder kurser i bl.a. meditation. Jeg mener også - men
det er usikkert - at han fungere som medie eller clairvoyant.