MS Windows
briani 27239
xp kan ikke se cd-skift
Fra : Nordhild

Dato : 15-02-04 17:55

Hej alle

Min Xp kan ikke se at jeg skifter cd, ligegyldigt hvor mange gange jeg
opdater tror den det stadig er den cd der sad i ved opstart.

Er der nogen der ved hvad der er galt/hvad man kan gøre ved det?

Maja

Fra : Frede Sørensen

Dato : 16-02-04 01:06

--
Hvis du har blindwrite installeret, så fjern det.
Det løste problemet for mig.

Med venlig hilsen

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

Fra : Leo.E

Dato : 16-02-04 09:14

"Nordhild" <nospan@nospam.dk> wrote in message news:<402fa45e$0$273$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> opdater tror den det stadig er den cd der sad i ved opstart.
>
> Er der nogen der ved hvad der er galt/hvad man kan gøre ved det?

Kig her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q314939
Leo