Min zyxcel 650R-31 går ofte død
Fra : Simon Selmer

Dato : 15-02-04 18:02

Hej alle

Jeg har en zyxcel 650R-31 fra cybercity og min internet kører ikke for godt.
Jeg har problemer med at nettet ofte går ned og cybercity mener det er pga
dårlig kobber. Men her på det sidste er min router begyndt at gå død. Så
hvis jeg slukker den og tænder igen, så virker det faktisk.

Jeg har emule kørende konstant på en maskine, og jeg er lidt i tivvl om det
er den der får routeren til at gå død.

Er der nogen der har erfaringer med lignende problemer?

Mvh. Simon

Fra : Martin Schultz

Dato : 16-02-04 09:39

"Simon Selmer" <encorez@hotmail.com> writes:

> [...]
> hvis jeg slukker den og tænder igen, så virker det faktisk.
>
> Jeg har emule kørende konstant på en maskine, og jeg er lidt i tivvl om det

Meget muligt. Hvor tit genstarter du routeren? Den kan evt. prøve at
sætte antallet af connections i eMule ned og se om det ikke hjælper.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.

Fra : Mads Berg

Dato : 16-02-04 17:06

Jeg har samme router fra tiscali, den er aldrig gået ned endnu med overnet
kørende, men den går nogen gange ned, når jeg laver omkonfiguration.

Jeg bruger og så den nyeste firmware version: gt4

Fra : KH

Dato : 20-02-04 16:02

> Jeg har emule kørende konstant på en maskine, og jeg er lidt i tivvl om
det
> er den der får routeren til at gå død.

Jeg havde samme problem dog ikke med et zyxel modem men et ericsson, og med
overnet. Jeg valgte at købe en switch hvilket hjalp. Spørg mig ikke hvorfor,
men det hjalp!!

Klaus