Ny PC
Fra : --= Pomfrit =--

Dato : 15-02-04 18:01

Harj.

Jeg står og vil gerne opgradere min pc. Jeg skal have nyt bundkort, CPU og
DDR-Ram.

Den skal hold til noget. Jeg vil gerne bruge omkring 3000 kr. + 1000 kr..
hvis det er. Jeg spiller meget og har næsten min computer tændt 24/7. Min
nuværende computerer har 3 harddiske. En på 120 Gb, 80 Gb og en på 60 Gb og
så en NEC1300+ brænder. Så den skulle gerne kunne trække noget.

Bundkort:
Jeg har kigget på det her bundkort:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39457. ABIT IC7-MAX3. Men jeg ved
ikke om det er for dyrt eller om der er et andet bundkort som er lige så
godt til billigere penge.

CPU:
Jeg har før haft en AMD men gik så over til INTEL P4. Så jeg regner med at
købe sådan en igen. Bare en 2,8 Ghz.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37645.

RAM:
Det skal jo være DDR-Ram. Men så er jeg heller ikke nået så langt endnu. Jeg
har SD-Ram i min nuværende computer så jeg aner ikke så meget om DDR. Men
jeg kan forstå at Dual betyder at bundkortet skal have 2 ram blokke i. Og
hvis bundkortet skal have PC3200 så skal rammene også hedder det. Eller er
jeg bare helt tabt bag en vogn.
Men jeg ville gerne vide om 512 Mb ram er nok eller skal der mere i for at
kører Windows XP + en masse spil.
Men jeg ville gerne have et link til Edbpriser som passer til det bundkort
som vedkommende mener der passer til min krav.

Håber ikke det var en for står mundfuld og tusind tak på forhånd.

--= Pomfrit =--

Fra : Solar

Dato : 18-02-04 22:29

Prøv her, der har jeg købt en rigtig god PC www.tt-data.dk

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 19-02-04 09:51

On Wed, 18 Feb 2004 22:29:01 +0100, Solar wrote in
dk.edb.hardware.bundkort
<4033d8e9$0$1662$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

>Prøv her, der har jeg købt en rigtig god PC www.tt-data.dk

Er det ikke dit eget firma?

tt-data.dk er registreret til Torben Topp.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-02-04 11:58

Solar (t.toppnospam@mail.dk) skrev følgende:
> Prøv her, der har jeg købt en rigtig god PC www.tosse-data.dk

Klam reklame.

- Martin

Fra : Sander

Dato : 21-02-04 07:43

Så er www.compumail.dk da betydeligt bedre
de har langt større udvalg til langt billigere priser.

Sander.

Fra : KH

Dato : 22-02-04 18:09

"Sander" <REMOVENoller@webspeed.dkREMOVE> skrev i en meddelelse
> Så er www.compumail.dk da betydeligt bedre
> de har langt større udvalg til langt billigere priser.

Alt er vel relativt.
Jeg foreslår, at man først aflægger www.edbpriser.dk et lille visit og
derefter afgør, hvad der er billigst.

Mvh.