P6F91 PCI/AGP Amitech Model 424 D
Fra : Kim

Dato : 15-02-04 17:31

"Coach [4130]" <coach_B@J_tdcspace.dk> skrev
> Batteriet SKAL blive siddende for at resette Bios via Jumper
> funktionen.(ellers virker det ikke, da der skal være 3V strøm
> for at lave en jumperreset)
> Men ATX stikket fra Strømforsyningen (12V) skal tages fra
> boardet (grundet den oplagrede strøm i en ATX psu), derefter
> flyttes Reset CMOS jumper i 10 sek.
> Sættes tilbage igen og ATX stikket på boardet igen.
> Så skulle det gerne virke.

Jeg er i tvivl om hvilke jumper der skal kortsluttes ( mangler manual ),
vil det så være tilstrækkeligt, hvis man fjerner batteriet og herefter
venter en halvtime før man sætter det tilbage ?

Og hvor sidder ATX stikket på boardet ?

Det er BIOS v4.51PG
P6F91 PCI/AGP Amitech Model 424 D
ROM PCI/ISA BIOS ( 2A69KF29 )
Award Plug and Play
BIOS Extention v1.0A 1998

Kan nogen her venligst hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Leony

Dato : 16-02-04 12:45

In news:X6NXb.1247$gd4.182@news.get2net.dk,
Kim <no@spam.dk> typed:

> Jeg er i tvivl om hvilke jumper der skal kortsluttes ( mangler
> manual ),

Du kan måske downloade manual på Amitech's hjemmeside i e-support
sektionen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/