Hvad skal jeg vælge?
Fra : anders

Dato : 15-02-04 16:04

Er TRÆT af mit gamle modem, og ønsker nu at få en fast forbindelse til
nettet.

Jeg bruger kun nettet til at hente og sende mails, surfe og downloade
blandet freeware o.lign. (Bl.a. spiller jeg ikke over nettet)

Jeg ønsker at gøre det så billigt som muligt (af samme grund har jeg ikke
medtaget TDC i min sammenligning).

Dog vil jeg gerne betale en lille smule mere for at få en god service (endnu
en grund til jeg ikke har TDC med i min sammenligning)

Er der nogle her der kan råde eller fraråde mig til en af følgende
opkoblinger?

CyberCity:

256/128 - 339kr.

1024/128 - 395kr.

Oprettelse og installation 0 kr.

Tisclai:

256/256 - 295kr.

512/128 - 295kr.

Oprettelse - 0 kr.

495 kr for installation (Synes ikke jeg kan se "gør det selv"-muligheden.
Findes den?)

Tele 2:

512/126 - 340

Oprettelse og installation 0 kr.

Hvad siger i til disse tilbud?

Mvh

anders

Fra : S

Dato : 15-02-04 17:25

anders skrev news:402f8a38$0$1265$d40e179e@nntp05.dk.telia.net
> Er der nogle her der kan råde eller fraråde mig til en af følgende
> opkoblinger?
>
> Hvad siger i til disse tilbud?

Spørg i den rigtige gruppe som der er futtet til d.e.i.u.xdsl

http://usenet.dk/netikette/gruppe.html

Fra : Ditte Hansen

Dato : 15-02-04 18:35

Hej Anders

Jeg kan klart anbefale Cybercity, de er stabile og har en god kundeservice,
og nemt at sætte op.

Hilsen Ditte

Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-02-04 19:42

anders skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Dog vil jeg gerne betale en lille smule mere for at få en god service (endnu
> en grund til jeg ikke har TDC med i min sammenligning)

TDC har en god service, thivertifald i det omfavn jeg har haft brug for, da jeg
var TDC ADSL/webspeed kunde.
Af dem du nævner kan jeg kun anbefale CC.

FUT til dk.edb.internet.udbydere.xdsl

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 16-02-04 00:24

"anders" <tox@xot.denmark> wrote:

>Jeg bruger kun nettet til at hente og sende mails, surfe og downloade
>blandet freeware o.lign. (Bl.a. spiller jeg ikke over nettet)

Det lyder som et temmelig lille trafikbehov.

>Jeg ønsker at gøre det så billigt som muligt (af samme grund har jeg ikke
>medtaget TDC i min sammenligning).

Har du mon ikke overset at TDC som de eneste leverer et billigt
ADSL-produkt med trafikafregning? Svjh koster det ca. 140 DKK/måned
plus 0,50 DKK/MB. Det kræver at du kan leve med den begrænsede
hastighed - 128/256, men hvis du plejer at bruge analogt modem, så er
128/256 faktisk ret meget.

Det er et fremragende produkt hvis man ikke har det store trafikbehov.
Men du skal selvfølgelig lige overveje om dit trafikbehov vil
eksplodere når du først har ADSL.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : AM

Dato : 21-02-04 00:57

> [...]
>
> Det er et fremragende produkt hvis man ikke har det store trafikbehov.
> Men du skal selvfølgelig lige overveje om dit trafikbehov vil

Vi har kun gode erfaringer med TDC.Kan bestemt ikke klage over servicen og
deres support.

Mvh AM

Fra : Søren Christensen

Dato : 16-02-04 21:38

"anders" <tox@xot.denmark> skrev i en meddelelse
> Er TRÆT af mit gamle modem, og ønsker nu at få en fast forbindelse til
> nettet.

Du har godt nok gået uden om Tdc men prøver alligevel.
Har du tdc kabeltv?
Hvis du har, så har du måske mulighed for Webspeed.
64 / 64 149kr pr måned med ubegrændset forbrug

Hvis du har stofanet kunne du evt overveje dette?

Fra 50kr pr måned....
Forbrugs afregnet....

Venligst