ang. tiscali news server????
Fra : ">> Joe

Dato : 15-02-04 13:40

jeg er nuværende kunde ved tdc ( webspeed )
og vil skifte til tiscali....her er mit spørgsmål så..??

har tiscali nyhedsgrupperne: alt.binaries.mp3, dk.binaer.musik,
dk.binaer.film....???

og kører deres news server full speed...??? tdc's er jo sat deres
server til... at køre ca halv fart af linien's hastighed..
mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern 1969 fra e-mail add.

Fra : Nico

Dato : 15-02-04 14:17

> jeg er nuværende kunde ved tdc ( webspeed )
> og vil skifte til tiscali....her er mit spørgsmål så..??
Hvorfor det?

> har tiscali nyhedsgrupperne: alt.binaries.mp3, dk.binaer.musik,
> dk.binaer.film....???
Det mener jeg de har.

> og kører deres news server full speed...??? tdc's er jo sat deres
Ja, deres newsserver er klasse.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-02-04 14:22

"Nico" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in message

> Det mener jeg de har.

> Ja, deres newsserver er klasse.

Men man kan jo ikke sige med sikkerhed at man for en Tiscali forbindelse...
De vidersælger jo i høj grad TDC linier.. og så har man også kun adgang til
TDC´s nyhedsserver...

Fra : Spangkuk

Dato : 15-02-04 15:50

">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg er nuværende kunde ved tdc ( webspeed )
> og vil skifte til tiscali....

HALLOOOO...har du ikke taget dine piller i dag ??

Spang

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-02-04 17:27

"Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> wrote in message

> HALLOOOO...har du ikke taget dine piller i dag ??

Alle kan finde på at skifte, hvis prisen er lav, selvom man ved de kan fumle
i tingene.

Fra : S.M.

Dato : 16-02-04 06:05

Fra : Rea721

Dato : 16-02-04 23:09

I news:JbYXb.91484$jf4.5711559@news000.worldonline.dk
skrev S.M. følgende tekst:

> [...]

Og så kan man opsige med 14 dages varsel jfr betingelserne, hvad er der galt
med det ?

***
http://www.tiscali.dk/privat/broadband/info/
16. Varsling af ændringer
Tiscali kan varsle ændringer af vilkår og priser til abonnenten på dennes
kontakt e-mail-adresse.

Tiscali kan ændre aftalen med et varsel på en måned.

Abonnenten kan skriftligt opsige aftalen til ikrafttrædelsen af de nye
aftalevilkår. Abonnentens opsigelse skal i så fald være afgivet senest 14
dage før ikrafttrædelsen af de nye aftalevilkår.
Ændringer af rent begunstigende karakter kan gennemføres uden forudgående
varsel.
***

Desuden, gider du ikke lære at citere ordentligt, det er noget rod du laver.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod1@721.dk http://721.dk
Dec 2003 Støt oprettelsen af en gruppe til debat om forsvaret,

Fra : Kim

Dato : 16-02-04 12:13

> jeg er nuværende kunde ved tdc ( webspeed )
> og vil skifte til tiscali....her er mit spørgsmål så..??

Du har byttet om på det ikke?, altså du er tiscali kunde nu
og vil skifte til tdc, var det ikke sådan der skulle have stået?

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-02-04 12:45

Kim skrev:

> ">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Du har byttet om på det ikke?, altså du er tiscali kunde nu
> og vil skifte til tdc, var det ikke sådan der skulle have stået?

LOL
Hans

Fra : ">> Joe

Dato : 16-02-04 20:05

On Mon, 16 Feb 2004 12:44:40 +0100, "Hans Paulin" <glem@det.invalid>
wrote:
Jeg mente godt nok at jeg ville skifte FRA tdc TIL tiscali....!!!
en spurgte hvorfor...??
det er fordi jeg er webspeed kunde og har en 256/64kb forbindelse til
239 kr. pr. md........

og ved tiscali kan jeg få en 512/128kb adsl forbindelse til 295 kr.
pr. md.

og så syntes jeg det lyder tiltalende at få dobbelt så stor
forbindelse for kun 56 kr. mer' pr. md....

er der andre som er billigere??? jeg syntes at forstå at i syntes
tiscali SUCKS..??

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-02-04 20:37

> jeg syntes at forstå at i syntes
> tiscali SUCKS..??

Prøv at læs tilbage i denne, og i undergruppen .xdsl, og dan dit eget
indtryk,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt