Store problemer med D-Link DI-604
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 15-02-04 13:03

Hej NG.

Jeg købte mig en DI-604 i fredags, jeg kom hjem og satte den til, men den
ville ikke finde mit modem. Jeg havde brugt det gamle lige kabel, som gik
fra modem og til min hub, da jeg skiftede det ud med det medfølgende kabel
virkede det, er det et krydset kabel?

Nu til det store problem, jeg skal være heldig hvis den vil tildele mine
pc'er en ip, bare en genstart af pc'en kan spolere det hele, så får den ikke
en ip tildelt fra DI-604. Nogle gange tildeler den mine pc'er en ip, andre
gange gør den ikke.
DI-604 får den rigtige ip fra min udbyder tildelt via DHCP, der til virker
det.
Jeg har prøvet at tildele pc'erne ip både via DHCP og Static, samme problem.
Det er en DI-604 (H/W D1) firmware 3.01 jeg har prøvet at opdatere til 3.03,
3.04 og 3.04b1, det hjalp ikke. Jeg har prøvet at skifte kablerne fra port 1
til 4. på DI-604 hjalp ikke, der er lys ud for Power, Wan og 1 når pc'en er
sat i port 1, går jeg så ind og kigger i opsætningen har den slet ikke set
min pc.
Begge pc'er er xp pro, som er sat til at hente ip automatisk.
Er min router defekt, eller hvad er der galt?

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-02-04 13:19

"Søren ô¿ô" <g15281@NOSPAMhotmail.com> wrote:

...cut [lang beskrivelse]

>Er min router defekt, eller hvad er der galt?

Har du prøvet at resette routeren ved at trykke på den lille knap -
Det løser mange af den slags problemer !!!

<mlr>

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 15-02-04 13:21

> ..cut [lang beskrivelse]

> Har du prøvet at resette routeren ved at trykke på den lille knap -
> Det løser mange af den slags problemer !!!

Nej, men det vil jeg da lige prøve.

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 15-02-04 13:36

> Har du prøvet at resette routeren ved at trykke på den lille knap -
> Det løser mange af den slags problemer !!!

Det hjalp ikke.

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 16-02-04 09:27

> Det hjalp ikke.

Prøv at holde knappen inde i en 10 sec(så resetter den til default)

--
Alle flammer er født med lige ret og lige værdighed.
Enhver flamme vidrefører erindringen om at overleve, vidrefører og