parring
Fra : la_dk

Dato : 15-02-04 12:09

Hejsa! Jeg vil stadig bare have et afkom fra min hanhund. Jeg er helt med
på at der kommer et helt kuld ud af det, men jeg kender mange som beundrer
min hund, så det vil ikke blive svært at afsætte dem. Jeg har altid haft
racehunde, sunde og raske, men denne her har det som jeg ville ønske de
andre.havde... Selvfølgelig kan jeg ikke vide om den tæve jeg søger har de
egenskaber der passer hans, men det er et forsøg værd, ellers havde jeg ikke
forsøgt mig. Det er særlig temperamentet jeg stiler efter. Det er ikke en ny
race, jeg søger at avle, men en dejlig familiehund af samme type, som den
jeg har.
Mvh La.