MS Windows
briani 27239
Ingen brug af Temporary I.files
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-04 11:38

Jeg roder en del med billeder, hvor jeg går tilbage til søgeresultaterne
hele tiden. Det undrer mig en del, at de netop indlæste billeder skal
indlæses igen, hvilket giver ventetid. For mig ser det ud som om computeren
slet ikke drager nytte af Temporary I. Files. Der skulle de jo kunne hentes
på et splitsekund?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-02-04 12:10

> [...]
computeren
> slet ikke drager nytte af Temporary I. Files. Der skulle de jo kunne
++++++++++++
Hej.
Kunne det tænkes at din Temporary Internet Files mappe er fyldt op?

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-04 13:20

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> skrev > Hej.
> Kunne det tænkes at din Temporary Internet Files mappe er fyldt op?

Det er den nok, selvom den er stor, men skubber den ikke bare det ældste ud?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 14:36

Preben Riis Sørensen skriblede:

> Det er den nok, selvom den er stor, men skubber den ikke bare det
> ældste ud?

Har du en cache størrelse over 30 -
40 MB kan det også volde problemer.

--
/Gevaldi

Fra : Snuden

Dato : 15-02-04 14:40

On Sun, 15 Feb 2004 13:20:26 +0100, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> skrev > Hej.
>
>Det er den nok, selvom den er stor, men skubber den ikke bare det ældste ud?

Nope.. den hælder på til der ikke er mere plads.

Kunne det mon også tænkes du har fået sat hak i "Tøm Temporary I.
Files når IE lukkes" (den hedder noget i den retning)?
--
Snuden

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-04 16:41

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev>
> Nope.. den hælder på til der ikke er mere plads.
>
> Kunne det mon også tænkes du har fået sat hak i "Tøm Temporary I.
> Files når IE lukkes" (den hedder noget i den retning)?

Jamen så vil jeg da netop bede den om at tømme. Og gøre den mindre, den er
vist meget stor. Så må vi se om det er bedre.
Men jeg er forresten sikker på at den skubber gammelt væk, for jeg skal af
og til ind og finde et foto, når der er sat spærring på kopifunktionen
og det har indtil nu ligget der hver gang. Og jeg er på Nettet i timevis, så
den må have været fyldt længe.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen