Problemer med "FTP" i EZ-Firewall
Fra : Claus

Dato : 15-02-04 10:00

Hej Kære gruppe

Jeg har det problem, at jeg ikke har mulighed mere for at hente bl.a.
denoversionen ned af Nero 6 på Nero.com.

Hvis jeg slår min ez-firewall fra, kan jeg godt hente filen. Hvad er det,
som der blokket for i firewallen, som gør, at jeg ikke kan hente
programmerne ned.

Please hjælp

Hilsen
Claus

Fra : Kent Nielsen

Dato : 15-02-04 17:28

"Claus" <grovy199@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg slår min ez-firewall fra, kan jeg godt hente filen. Hvad er det,
> som der blokket for i firewallen, som gør, at jeg ikke kan hente

Prøv at åbne for port 20 i fw eller kør pasiv ftp i stedet for aktiv.

(Bruger du IE til ftp, sætter du det i: Funktioner > Internet instllinger >
avanceret > sæt flueben i "brug pasiv ftp")

Kent Nielsen

Fra : Claus

Dato : 15-02-04 18:28

Hej Kent

Tak for hjælpen - du er en guttermand. Det virkede det med Pasiv Ftp.

Hilsen
Claus