Program vet igen......
Fra : connie-toft

Dato : 15-02-04 09:15

Der var i januar en "tråd" med Program Vet.
Der var et link til en adresse på nettet, hvor det er billigere end på
apoteket og hos dyrlægen.
Er der en venlig sjæl, der har den???

--
Connie

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-02-04 09:56

connie-toft <connie-toft@mail.tele.dk> wrote:
> Der var i januar en "tråd" med Program Vet.
> Der var et link til en adresse på nettet, hvor det er billigere end på
> apoteket og hos dyrlægen.
> Er der en venlig sjæl, der har den???

Muligvis denne
http://www.hatting-ks.dk/productlist.asp?prodgrp=2770

M.v.h
Niels

Fra : Vibeke

Dato : 15-02-04 10:43

> Muligvis denne
> http://www.hatting-ks.dk/productlist.asp?prodgrp=2770

Er jeg den eneste som ikke kan få det link til at virke? Altså når man
prøver at ligge noget i indkøbskurven får man fejl?
Desuden er priserne også utrolig billige?

Men et andet sted hvor man kan købe det online er www.dyrlaegevagten.dk men
det er godt nok langt dyrere end på det link du giver.

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 15-02-04 11:20

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> wrote in

> Er jeg den eneste som ikke kan få det link til at virke? Altså når
> man prøver at ligge noget i indkøbskurven får man fejl?

Jeg kan godt komme ind, om priserne så er specielt høje skal jeg ikke
udtale mig om. Jeg har ikke købt Program Vet i årevis, så jeg aner ikke
hvad det koster nu om dage.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : zasha

Dato : 15-02-04 11:21

<klip> Er jeg den eneste som ikke kan få det link til at virke? Altså når
man
> prøver at ligge noget i indkøbskurven får man fejl?
<klip>

Husk man skal være medlem for at kunne købe der: " For at bestille on-line,
skal man have et kundenummer.
Dette kan bestilles via telefon 76 26 55 00 indenfor vores åbningstider. "

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk

http://chocolade.dk

Fra : Doris

Dato : 15-02-04 13:07

Kan man ikke få navnet på selve hovedsiden ?

"

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-02-04 13:36

Doris <xdoris@mail.tele.dk> wrote:
> Kan man ikke få navnet på selve hovedsiden ?

Jo, det kan du da godt http://www.hatting-ks.dk/start.asp tryk på
bestilling on-line øverst til venstre, så kommer der en shop.

M.v.h
Niels

Fra : Doris

Dato : 15-02-04 17:58

Tak for hjælpen :)
Doris

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 13:41

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke få navnet på selve hovedsiden ?

Den slags er for det meste altid nemt selv at finde. Man tager selve linket,
i dette tilfælde http://www.hatting-ks.dk/productlist.asp?prodgrp=2770 og
sletter alt efter "dk". Så er der hovedsiden tilbage. Så: Væk med
/productlist.asp?prodgrp=2770 og tilbage er http://www.hatting-ks.dk som er
hovedsiden.

Tina

Fra : Doris

Dato : 15-02-04 18:00

Det er ikke sådan når man er for gammel til det her og kun har to skruer
og flyt med ;)

Fra : Pia Nave

Dato : 15-02-04 13:44

Er det denne du mener: http://www.hatting-ks.dk

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : J?rgen Nielsen

Dato : 16-02-04 21:30

Pia Nave <pia_mig@nave.dk> wrote in message news:<402F69A2.4070206@nave.dk>...

> Er det denne du mener: http://www.hatting-ks.dk

Jeg synes du skal prøve denne www.anivet.dk

Jørgen Nielsen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-02-04 21:46

J?rgen Nielsen <jorgen@anivet.dk> wrote:
> Jeg synes du skal prøve denne www.anivet.dk

Som er din egen butik.

M.v.h
Niels

Fra : Britta Sørensen

Dato : 23-02-04 11:01

Jeg kan heller ikke få noget i kurven !

mvh. Britta

Fra : connie-toft

Dato : 17-02-04 21:22

Tak for hjælpen.
Men lige et spørgsmål mere..........
En nævnte noget med at købe til hund og dele pipetten i flere portioner???
Men jeg kan kun se tabletter til hund???
Kan jeg bruge dem??
Ja, det kan s.. da godt være jeg spørger ret dumt, men jeg kan skutte hitte
ud af det!

--
Connie

Fra : J?rgen Nielsen

Dato : 18-02-04 23:42

"connie-toft" <connie-toft@mail.tele.dk> wrote in message news:<c0tt48$275$1@sunsite.dk>...
> [...]
> Kan jeg bruge dem??
> Ja, det kan s.. da godt være jeg spørger ret dumt, men jeg kan skutte hitte

Hej Connie
Det er korrekt at suspensionen er registreret til kat og tabletterne
er registreret til hund.(Det kan ses hos lægemiddelstyrelsen
www.laegemiddelstyrelsen.dk) Dosis til hund er 10 mg/kg legemsvægt og
dosis til kat er 30 mg/kg legemsvægt. Begge produkter har identisk
indhold, men det ville være en dårlig ide at begynde at dele
tabletter, da det kun ødelægger doseringssikkerheden.
Ved en hurtig kalkulation, kan jeg heller ikke se nogen økonomisk
fordel.

Med venlig hilsen

Jørgen Nielsen