Siemens MC60
Fra : anno@nym.com

Dato : 15-02-04 00:28

Siemens MC60

Hey, Nogen der har styr på hvor jeg billigst kan anskaffe en siemens mc60 ,
den skal være ny !

og ønsker at købe abb til telefonen men kun i 6 måneder.

har set lidt på priser på nettet.. men hvor ka j finde den billigst ?

Fra : Odense

Dato : 15-02-04 06:18

Hej..

Jeg købte min i merlin til 799,- med sonofon abb. for ca. 14 dage siden.

Bente

Fra : henrik59

Dato : 10-03-04 23:33

"anno@nym.com" skrev d. 15-02-04 00:28 dette indlæg :
> [...]
>
> og ønsker at købe abb til telefonen men kun i 6 måneder.
>

> har set lidt på priser på nettet.. men hvor ka j finde den billigst ?

Prøv på mobilpriser.dk, den ligger på 3-400 kr. med SIM-lock.

Venlig hilsen

http://www.kandu.dk/