Page Counter Component - fil mangler
Fra : Lars Nielsen

Dato : 23-04-01 22:14

Hej

Ved at benytte : Set oVar = Server.CreateObject( "MSWC.PageCounter" )
så har man en nem og hurtig "hit-tæller". I følge Microsoft bliver
informationerne
gemt i en fil : "Hitcnt.cnt", problemet er, at jeg ikke kan finde den. Filen
burde
ligge i "C:\winnt\system32\inetsrv\data", men den er der ikke, og den er
heller ikke
et andet sted, jeg har søgt. I registreringsbasen har jeg givet filen et
andet navn og
en ny sti, men jeg kan stadig ikke finde den. ?????

Tælleren virker som den skal, så et eller andet sted må der gemme sig noget.

http://msdn.microsoft.com/library/psdk/iisref/comp00vo.htm

Hilsen Lars

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-04-01 22:24

"Lars Nielsen" <ljn@nethajen**.dk> wrote in message
> [...]
> andet navn og
> en ny sti, men jeg kan stadig ikke finde den. ?????

Kig i registreringsdatabasen i
\HK_CLASSES_ROOT\MSWC.PageCounter

Der kan du se stien hvor filen bliver gemt i parametren File_location.

Du kan også se Parametren Save_Count som jeg tror er roden til dine
problemer.. Den indeholder nemlig det antal hits der skal genereres _før_
filen skrives til disken.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Lars Nielsen

Dato : 24-04-01 00:20

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> Kig i registreringsdatabasen i
> \HK_CLASSES_ROOT\MSWC.PageCounter
>
> Der kan du se stien hvor filen bliver gemt i parametren File_location.

Det er der jeg har kigget, og også prøvet at ændre filnavn og sti, for at se
om de gjorde en forskel.
- og det gjorde det ikke.

> Du kan også se Parametren Save_Count som jeg tror er roden til dine
> problemer.. Den indeholder nemlig det antal hits der skal genereres _før_
> filen skrives til disken.

Den har jeg sat til 5, og så reloader jeg siden 6 gange- og der sker stadig
ikke en pind.

Jeg fatter det ikke.....

Hilsen Lars

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-04-01 09:05

> Den har jeg sat til 5, og så reloader jeg siden 6 gange- og der sker
stadig
> ikke en pind.

Har du prøvet at generere hits med PageHit()

Fra : Lars Nielsen

Dato : 25-04-01 21:56

Jeg skulle bare genstarte IIS, så virkede alt som det skulle.
- og håret, som jeg rev af i arrigskab, vokser forhåbentlig ud igen

Tak for hjælpen

/Lars