FangstRapport Pro v2.0 Freeware
Fra : onlone.no

Dato : 14-02-04 22:46

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 15-02-04 17:54

> http://www.refluefiske.net/diverse.htm

Jeg kan ikke åbne det, men ligner det ikke påfaldende meget det der kan
hentes på nedstående hjemmeside ?

Ulrik

Send gratis SMS med din PC
http://www.blackend.dk - se under download nederst.

Fra : onlone.no

Dato : 15-02-04 18:50

Nei det er ikke samme program, hva er problemet ditt, hvilken melding får du
opp, eller hva skjer når du prøver å åpne programmet.

Fra : Pluto

Dato : 15-02-04 19:03

Kanskje filen din er skadet, last programmet ned på nytt, og prøv en gang
til. Virker fint på min pc.

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 15-02-04 21:12

"Pluto" <nn@nn.no> wrote in message

> Kanskje filen din er skadet, last programmet ned på nytt, og prøv en gang
> til. Virker fint på min pc.

Hej Pluto

Det er måske fordi en OCX fil ikke vil lade sig registrere ved installering
af programmet.

Nu ved jeg ikke om det er dig der har lavet programmet - men det kunne da
være sjovt at høre hvor inspirationen stammer fra - som udgangs punkt ligner
det MEGET det program, jeg har lavet ud fra eget design. Og som findes på
www.blackend.dk

Ulrik

Fra : Pluto

Dato : 15-02-04 21:35

Hvordan får du sammenlignet programmene når du ikke får åpnet det? Ser i
installasjonsprogrammet at du må ha internet explorer 5 eller nyere
installert på din pc (Dette for å oppdatere noen av systemfilene som kreves
for å kjøre FangstRapport)

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 15-02-04 21:41

> Hvordan får du sammenlignet programmene når du ikke får åpnet det?

Kan se database strukturen ser rimlig ens ud, og har en kammerat der kan
åbne det.

Kører XP - Explorer 6.0

Ulrik

Fra : Pluto

Dato : 15-02-04 21:46

Bruker også XP Home edition og explorer 6. Virker fint her. (Kan det være
konflikter med andre program på din pc)

Fra : Robert Piil

Dato : 15-02-04 22:23

Ulrik Vadstrup wrote:

> Kan se database strukturen ser rimlig ens ud, og har en kammerat der kan
> åbne det.

Databasestrukturen i dit program, ligner også noget jeg lavede i Access
i '98. Ikke fordi jeg tror du har lånt noget, for det har aldrig været
offentliggjort, men måske er det bare den logiske måde at lave skidtet på?

Forøvrigt kan jeg heller ikke få programmet installeret på min maskine
(win2k og IE 6).

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Josef

Dato : 15-02-04 22:31

Database strukturen ser også ut til å ligne noe som jeg laget 2 år etter
kristi fødsel altså år 0002.
ikke det at jeg tror tu har lånet noe men...........................

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 16-02-04 17:13

"Josef" <nn@nn.no> wrote in message

> Database strukturen ser også ut til å ligne noe som jeg laget 2 år etter
> kristi fødsel altså år 0002.
> ikke det at jeg tror tu har lånet noe men...........................

Hvad skal jeg bruge det svar til ?

Ulrik

Fra : Anders

Dato : 15-02-04 23:43

Hvilken Skjermoppløsning bruker du? Programmet er tilpasset 800x600 og
1024x768, Programmet avbryter oppstarten ved høyere skjermoppløsning

Fra : Robert Piil

Dato : 16-02-04 00:30

Anders wrote:

> Hvilken Skjermoppløsning bruker du? Programmet er tilpasset 800x600 og
> 1024x768, Programmet avbryter oppstarten ved høyere skjermoppløsning

Hos mig går installationen galt. Hvis jeg tilmed skal til at skifte
opløsning for at bruge det, så tror jeg godt jeg kan undvære det.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : SH

Dato : 16-02-04 00:36

Hva går galt under installasjonen og hvilken skjermoppløsning bruker du

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 16-02-04 17:10

--
"Robert Piil" <piil@nospam.dk> wrote in message

> Hos mig går installationen galt. Hvis jeg tilmed skal til at skifte
> opløsning for at bruge det, så tror jeg godt jeg kan undvære det.

> Robert Piil
> http://piil.org

Helt det samme her

Fra : SH

Dato : 16-02-04 00:21

Hei Ulrik

Det er mangen biler som ligner hverandre også, de har ofte fire hjul, og
sier tut tut

Hvilken Sjermoppløsning bruker du Programmet er designet for en oppløsning
på 800x600 eller 1024x768 og vil ellers ikke starte.

SH

Fra : Jan Persson

Dato : 15-02-04 20:08

> http://www.refluefiske.net/diverse.htm

Jeg søger netop efter et program til min personlige fangstrapport.

Det irriterer mig vildt meget, at jeres program kun er fokuseret på
fangster. Det er for mig ligeså vigtigt at journalisere nulturene, så man
kan føre en troværdig statestik og se hvor og hvornår det bedst kan betale
sig at fiske.

Hvorfor kan man ikke lave en nul-turs registrering kun med sted, vind & vejr
mv. ??

Fra : Pluto

Dato : 15-02-04 19:35

Du bør kanskje se nermere på programmet. I dette ptogrammet kan du lese
statestikker som forteller deg hvilken måned i året du har fått flest
fisker, hvilken dag i uken, hvilken tid på døgnet, hvilken lufttemperatur,
vanntemperatur, vannføring/nivå, værforhold, og vindstyrke. Alt dette kan jo
på sikt være med på å gi deg en pekepinn på når det er best å fiske.

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 15-02-04 21:10

"Jan Persson" <jpersson@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> sig at fiske.
>
> Hvorfor kan man ikke lave en nul-turs registrering kun med sted, vind &

Du kan jo oprette en fisk der hedder "nul-tur" eller lign. - det giver dig
jo også bedre søgemuligheder og lign.

Ulrik.

Fra : Jan Persson

Dato : 15-02-04 21:22

> http://www.refluefiske.net/diverse.htm
>
>  Ja, men du kan stadig IKKE føre nul-ture.

Du kan kun lave rapporter på ture, som har givet fisk. Det giver jo kun en
"halv" statestik.

Fra : Pluto

Dato : 15-02-04 21:22

Jeg forstår hva du mener, forøvrig en god ide. For å lage et bra program er
det til god hjelp å få tilbakemeldinger fra brukerne av programmet. Det er
desverre ikke slik det fungerer. En amatørfisker/programerer kan ikke på
første forsøk klare å lage eit perfekt program. Så etter mye strev og slit
alene, og med liten oppbacking og oppmuntring fra brukerne blir altfor ofte
det halvferdige prosjektet lagt ned. Det er ikke så mangen som vil ha det
halvferdige programmet på hjemmesiden sin, eller ser mulighetene som ligger
her om en kunne fått litt gode innspill og oppmuntring fra brukerne til å
lage et supert program.