tilføje hyperlinks
Fra : kp

Dato : 14-02-04 21:22

hej .
Jeg har lavet en hjemmeside i
Frontpage 2000.jeg har oprettet
alle siderne med navn i navigation.
Men når jeg markerer f.eks
serie5.htm i mappelisten og derefter
trykker på hyperlinks i visning så
er der kun serie5.htm .Ingen
forbindelse til andre sider.
Hvordan er det lige at jeg forbinder
siderne????
Fortsat god weekend.
Kim.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-02-04 00:30

Marker et ord i teksten eller et billede. Tryk ctrl-k og hyperlink
dialogen kommer op.
Dette er beskrevet omhyggeligt i hjælpen.

Fra : kp

Dato : 15-02-04 09:41

> Marker et ord i teksten eller et billede. Tryk ctrl-k og hyperlink
> dialogen kommer op.
> Dette er beskrevet omhyggeligt i hjælpen.

Hej.
Den skal jeg lige have igen.
Når jeg i Frontpage 2000 går ud i venstre
side i Visninger > hyperlinks > så plejer
der at være en masse sider forbunden med
hinanden.Det er der ikke på den hjemmeside
jeg har lavet.Der er kun den side der er markeret.
Hvordan laver jeg det om.???
Fortsat god weekend.
Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-02-04 20:30

Som sagt, lav nogle links til andre sider og de vil figurere der.

On Sun, 15 Feb 2004 09:41:01 +0100, "kp"