Fax Program
Fra : Ruben Bæch Nielsen

Dato : 14-02-04 16:50

Hej

I forbindelse med min slægtsforskning, er jeg tit rendt i, når jeg stiller
nogle spørgsmål, at min "Familie" har spurgt, kan du ikke lige sende mig en
FAX om det.
Da jeg ikke har en FAX kan jeg sende en FAX fra mit arbejde, men det ville
være noget nemmere hvis jeg kunne sende en hjemmefra, da jeg både har en
skanner og en printer (Til sammen er det jo faktisk en FAX) men mit
styresystem Windows XP har et indbygget FAX modul, men det virker bare ikke,
jeg har fået at hvide at det er fordi jeg også skal have installeret et
egentlig FAX program, er der nogle her i gruppen der ved hvor man kan hente
sådan et program, meget gerne på Dansk.

PS: Jeg ved godt at dette spørgsmål egentlig hører til i en anden gruppe,
men jeg har kun tilmeldt mig dk. videnskab. historie.genealogi, da de mange
andre grupper ikke har min store interesse.

Ruben

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 14-02-04 17:12

Scripsit Ruben Bæch Nielsenfjern 1HX:

> [...]
> skal have installeret et egentlig FAX program, er der nogle her i
> gruppen der ved hvor man kan hente sådan et program, meget gerne på

Faxmodulet i XP virker fint uden noget særskilt program. Du skal blot
printe dit brev eller din indscanning via menuen og så i
udskriftsvinduet anvende faxmodulet i stedet for din sædvanlige
printer.

Lars Erik Bryld

Fra : Lennart Frederiksen

Dato : 14-02-04 17:20

Hej

Det Virker også her,

Det kræver dog at du har installeret et modem for at kunne sende og modtage
en Fax direkte

Lennart

"Ruben Bæch Nielsen" <1HXtuni@post8.tele.dk(fjern 1HX)> skrev i en
meddelelse news:402e43cb$0$267$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 15-02-04 13:08

On Sat, 14 Feb 2004 17:20:03 +0100, "Lennart Frederiksen"
<dsl21460@nospam.vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej
>
>Det Virker også her,
>
>Det kræver dog at du har installeret et modem for at kunne sende og modtage
>en Fax direkte

Hvilket så også betyder, at det ikke fungerer, hvis man har ADSL eller
kabelmodem.
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org

Fra : Lennart Frederiksen

Dato : 15-02-04 15:28

"Lars J. Helbo" <lars@helbo.org> skrev i en meddelelse

> Hvilket så også betyder, at det ikke fungerer, hvis man har ADSL eller
> kabelmodem.
Hos mig gør det Jeg modtager Fax hver Dag
Jeg har både ADSL og ISDN
Modemet er tilsluttet analogudgangen på en ISDN telefonen, findes også på de
fleste ISDN modem

Hvis man har ADSL Via Telefonen tilsluttes Modemet efter Talefilteret, som
ofte er ved PCen

Lennart
Skanderborg