ny web side
Fra : susanne olsen

Dato : 14-02-04 12:58

Se min web side:
Http://suso.dk

Omhandler raku keramik og olie maler

Fra : steffen martin

Dato : 14-02-04 13:46

"susanne olsen" <suso@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:10767600320.903699766583319@dtext.news.tele.dk...
> Se min web side:
> Http://suso.dk
>
> Omhandler raku keramik og olie maler

Flashy side, på den mindre fede måde... Der er alt for meget flyende grafik
til at man gider blive ved.
Kunst, billedkunst....? Jeg kalder det pyntemaleri; anyone can do it...

Steffen

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 29-03-04 15:29

Hej steffen
mange gode ting at se på, men
selve hjemmesiden er for fyldt af lyd og små levende væsener.
Jeg går ud fra at siden er til for at vise hvad du har ønsket at vise frem,
(olie og keramik),
hvis det er sådan, så kunne jeg ønske mig et mere roligt site.
Tab ikke modet, det er positivt ment
hilsen Peter

Fra : steffen martin

Dato : 29-03-04 18:13

"Peter Hansenfeb04" <peter-hansen@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
frem,
> (olie og keramik),
> hvis det er sådan, så kunne jeg ønske mig et mere roligt site.

Hej Peter,

Nu er det ikke min side.....
Du henviser nok til denne originale tråd:

Min side www.steffenmartin.dk holder nok lidt bedre :)

mvh
Steffen

Fra : nyrup

Dato : 15-02-04 11:29

Hej Susanne.
Jeg kan godt li dine billeder. -Nu har jeg også en svaghed for køer, geder,
får, høns og kaniner, så hvis der er sådanne på et billede, så stiger mit
humør straks nogle grader!...
Det er en fin og anderledes hjemmeside du har lavet. Men man bliver måske
lidt træt af de flagrende sommerfugle og bier i længden... Kunne du lave det
sådan at de kun flyver rundt i et mindre område og ikke ind over dine
billeder, når man vil se dem?
mvh,
Lars-Peder