beagle hvalp søges
Fra : Dan Mortensen

Dato : 14-02-04 15:30

Hej

VI er et ungt par der i længere tid har snakket om at anskaffe os en hund.
Vi er nu blevet enige om at det er en beagle vi gerne vil have. Helst en
tæve.
Vi har læst en del og beagler og har set mange beagler.

Er der nogen herinde der har sådan en til salg eller som kender nogen der
har en til salg vil vi da gerne vide det.
Det er dog et krav at hvalpen er vant til katte, da vi avler nfo og mco
katte

Man kan enten svare på dette indlæg eller smide os en mail

på forhånd mange tak

Hilsen Marianne og Dan
katte@sollok.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 14-02-04 21:08

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> har en til salg vil vi da gerne vide det.
> Det er dog et krav at hvalpen er vant til katte, da vi avler nfo og mco

Får i hvalpen ved 8 uger kan den lyn hurtigt lære at omgåes katte så det
synes jeg ikke at i skal hænge jer for meget i. Det er vigtigere at finde et
sted hvor de avler sunde hunde. Mit bedste råd er, hvis i har mulighed for
det, at kigge ud til DKK-udstillingen i Odense Congres Center i morgen.
Beagle bliver dømt i Ring 19 som befinder sig i Hal A. Der vil i sikkert
støde ind i en del opdrættere. Der er 72 beagler til bedømmelse og de bliver
bedømt som 3. race i ringen så jeg vil tippe de starter at dømme Beagle
omkring klokken 11 da de 2 første racer kun består af hhv. 23 og 2 hunde.

Rinnie Ilsøe

--
Flatcoats: Ciko (250692) Jenna (050403) og Robin (200903)
Golden: Chili (160796)

http://www.flatcoated-retriever.dk