Kohaset
Fra : Claus Rathlou

Dato : 14-02-04 14:36

Hej

Jeg søger artikler omkring benstillingen kohaset, gerne illustreret med
tegninger, der viser hvad der er galt inde i bagbenene, hvis der er muligt.

Det jeg har fundet om emnet på nettet kan kort sammen fattes til "
Basically, it is mostly a defect in growth rates of the tibia vs. the fibula
and probably also being balanced with the growth rate of the muscles in the
thigh."

Så hvis der nogle der kan hjælpe.

Mvh.

Claus Rathlou

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 14-02-04 14:58

"Claus Rathlou" <claus.rathlou@privat.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg søger artikler omkring benstillingen kohaset, gerne illustreret med
> tegninger, der viser hvad der er galt inde i bagbenene, hvis der er
muligt.

Hej Claus

Jeg har selv ledt efter det samme. Alt hvad jeg så kan sige er at det er
arveligt og at en hund med pæne ben også kan give kohaser videre.

Men jeg håber der er nogen der kan henvise til noget?

Rinnie

Fra : Claus Rathlou

Dato : 14-02-04 16:52

> [...]
> arveligt og at en hund med pæne ben også kan give kohaser videre.
>
> Men jeg håber der er nogen der kan henvise til noget?

Jeg skrev til "spørg DKK" i november og fik følgende svar:
"Dit forslag til emne vil blive lagt i bunken med "rigtig gode ideer". Så må
vi se, hvornår det kan falde på plads med et evt. indlæg om emnet."

Om der kommer noget ud af det må tiden vise.

Mvh.

Claus

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 14-02-04 17:02

> [...]

> vi se, hvornår det kan falde på plads med et evt. indlæg om emnet."
>
> Om der kommer noget ud af det må tiden vise.

Det håber jeg da der gør!

Rinnie