WPA - WEP
Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 14-02-04 15:19

Jeg har hentet har denne patch:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5039ef4a-61e0-4c44-94f0-c25c9de0ace9&displaylang=en

og installeret den som anbefalet

Men jeg kan stadig ikke finde hvor jeg skal indstille WPA. Jeg kan stadig
kun finde WEP.

Mit styresystem er Win XP pro dk med SP 1 og mit netkort er et SAN DISK CF
netkort

Hvad gør jeg forkert - hvor skal jeg lede
--

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan

Fra : Jens

Dato : 14-02-04 22:15

"Nikon D1 og F5 Fan" <D"slet 1dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
CF
> netkort
>
> Hvad gør jeg forkert - hvor skal jeg lede

Nu ved jeg ikke om det er det der er galt, men har du hentet patchen i en
dansk version ?
Siden du linker til henviser til den engelske version. Det kunne være det
der gør at den måske ikke bliver installeret korrekt ?

Jens

Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 14-02-04 22:46

Jens <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote:

> [...]
> Siden du linker til henviser til den engelske version. Det kunne være
> det der gør at den måske ikke bliver installeret korrekt ?

Det er den danske jeg hentede og installerede

--

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan

Fra : jacob

Dato : 17-02-04 08:39

Jeg havde samme problem. Men at hente nyeste update til mit linksys
netværkskort(trådløse) hjalp, det kom WPA funktionen frem.