server problem
Fra : Søren

Dato : 14-02-04 13:31

Mit udgangspunkt er windows 2000 med installeret sambar server
(www.sambar.dk) samt php4. Opsætningen er sket ud fra de artikler, der
findes på sambar. Det ser ud til at virke da jeg testede min server. Nu
har jeg lagt en hjemmeside ud på den, hvor jeg ikke kan få det hele til
at virke. Jeg har prøvet med <? og <?php men det har ingen betydning.
Forneden vises min header.inc fil hvor den første php kode (linie 1-3)
virker mens php koden i menuen ikke virker efter hensigten - dvs. at når
man klikker på naturen.php skulle de to under menuer komme frem. Jeg har
et domæne hvor jeg har afprøvet siden og hvor den kører problemfrit ...
hvad gør jeg galt ?

Søren

Kode:

<?php
echo '<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>';
?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"DTD/xhtml1-strict.dtd">

<head>
<title>Billed- og dataarkiv</title>
<link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css" />
</head>

<!-- Her starter menuen -->
<? if($nat == 1){ ?>
<li><a href="hammer.php?nat=1" class="m">Hammer

Fra : Benny

Dato : 14-02-04 15:26

"Søren" <sorenh@gmx.net> wrote in message
> [...]
> man klikker på naturen.php skulle de to under menuer komme frem. Jeg har
> et domæne hvor jeg har afprøvet siden og hvor den kører problemfrit ...

Prøv med.

<? if($_GET['nat'] == 1){ ?>

--
Benny

Fra : Søren

Dato : 14-02-04 19:12

Benny wrote:
> Prøv med.
>
> <? if($_GET['nat'] == 1){ ?>

Det var lige det, der skulle til - nu kører det som det var meningen.
Tak for hjælpen.

Søren