Billeder i IE6
Fra : Tonni Madsen

Dato : 14-02-04 11:30

Jeg har længe iriteret mig over at når jeg går ind på en tilfældig
hjemmeside så er det kun ca havldelen af billederne der bliver vist (de
resterende med et rødt kryds) hvis jeg så højreklikker og vælger "vis
billede" kommer de frem, så den kan godt finde dem, den gør det bare ikke.
Tilsidst om installerede jeg windows, men problemet er der stadig, jeg har
tjekket for virus, og adware, så jeg tror ikke det er det.
Nogen forslag, for det er p.... iriterende

Mvh
Tonni Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-04 12:57

Tonni Madsen skriblede:
> [...]
> stadig, jeg har tjekket for virus, og adware, så jeg tror ikke det
> er det.
> Nogen forslag, for det er p.... iriterende

Hvor stor cache har du til Temporary
Internet Files? Sæt den ned til 30 - 40 MB
så vil jeg tro at problemet løser sig selv.

--
/Gevaldi

Fra : Tonni Madsen

Dato : 14-02-04 14:07

Jeg har prøvet forskellige størelser helt ned til 1mb, men det har desvære
ikke hjulpet

Mvh
Tonni Madsen

Fra : Ole Pagh

Dato : 19-02-04 18:30

Tonni Madsen wrote:
> Jeg har prøvet forskellige størelser helt ned til 1mb, men det har
> desvære ikke hjulpet

UPS... Jeg har præcist samme problem, også IE6.

Det er ikke alle hjemmesider der driller, og det er forskelligt fra gang til
gang, hvilke billeder og links der bliver til et rødt x.
Det hjælper heller ikke at slette midlertidige filer etc.

En af mine kolleger mumlede noget om en 'defekt' fil i Java Script, men det
har jeg desværre ikke megen forstand på.

Er der nogen derude med en god ide eller link til at få løst det irreterende
fænomen.

hilsen Ole Pagh

Fra : Peter G

Dato : 21-02-04 13:30

Ole Pagh skrev:

> Det er ikke alle hjemmesider der driller, og det er forskelligt fra
> gang til gang, hvilke billeder og links der bliver til et rødt x.
> Det hjælper heller ikke at slette midlertidige filer etc.

Jeg mener at IE har et problem med at vise PNG-filer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-04 18:11

Peter G <PeterG@despammed.com> skrev :

>Jeg mener at IE har et problem med at vise PNG-filer.

Nej, men den understøtter ikke gennemsigtighed i *.png, som blot
bliver vist som alm. billeder.
--
Knud

Fra : Bach|DK|

Dato : 14-02-04 20:03

Jeg har haft samme problem med en IE6 som simpelthen ikke ville makke
ret. Men der var ikke noget rødt kryds, bare en tom firkant ved
billederne. Jeg blev træt af det og skiftede til Mozilla (hvilket jeg
ikke har fortrudt).

Har du prøvet at tømme din cache helt? Det kan måske hjælpe dig.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045