Reproduktioner af kendte kunstnere
Fra : Leif gug

Dato : 09-02-04 22:14

Hej

Jeg så lige flygtigt i TV avisen kl 21.i aften (mandag den 9/2-04)
at der var åbnet et galleri i Århus der solgte reproduktioner af bl.a.
Picasso, Van Gogh og PS Krøyer.
Er der een der kan fortælle hvilket galleri det drejer sig om og om de har
en hjemme side.

mvh

Anne-Marie

Fra : henrik@woerskidespam~

Dato : 10-02-04 00:52

Mon ikke det er den biks der ligger i Bruuns galleri?

Fra : Peter Holm

Dato : 15-02-04 10:19

henrik@woerskidespamereerdumme.dk wrote:
> Mon ikke det er den biks der ligger i Bruuns galleri?
> "Leif gug" <leifgug@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Nej, det er en ny shop der ligger i Frederiksgade. Husker ikke nummer eller
navn.
De får lavet deres kopier i Vietnam.

Mvh
Peter