Natkjole fra Urban avis
Fra : Kurt Dunder

Dato : 13-02-04 08:18

Hej

Jeg så en artikel i Urban d. 12/2 om Valentines dag gaver i den var der en
natkjole med teksten "jeg elsker dig" på 117 sprog. Dum som jeg var glemte
jeg selvfølgelig at tage avisen med fra toget og nu kan jeg ikke huske
hvilket firma, der fremstillede/solgte natkjolen. Desværre var DSB's
oprydning for god for jeg kunne ikke finde en Urban fra i går på
stationen;))))
Er der nogen der kan hjælpe mig med navnet på firmaet. Jeg mener det var
Femilat, men kan ikke huske det.

Mvh

Dunder

Fra : Jizzip

Dato : 13-02-04 11:18

Tror du ikke det har været Femilet?
www.femilet.dk finder du udvalg og forhandlere.

Go' scor : )

"Kurt Dunder" <kurtdunder[fjern_dette]@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stationen;))))
> Er der nogen der kan hjælpe mig med navnet på firmaet. Jeg mener det var

---